Stockbroker Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Er staat duidelijk NA 11 september, dus dat betekend 12 september of later. Je hebt blijkbaar nog net geluk, maar waarom pas zo laat pre-orderen? Wist je 'n jaar geleden nog niet dat je 'm wou hebben? Ik heb zelf namelijk al ruim 'n jaar geleden (26-08-2012) m'n pre-order geplaatst bij GameMania, nog voor dat er überhaupt 'n officiele releasedatum was. Dus waarom zo lang wachten? Dat zou toch helemaal niet uit moeten maken? Was er eind augustus vorig jaar al bekend trouwens welke edities er zijn en welke prijzen er gehanteerd zouden worden? Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Nu is die bijna overal uitverkocht, kan bijna geen shop meer vinden om te pre orderen Reageren
Dotz Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Nu is die bijna overal uitverkocht, kan bijna geen shop meer vinden om te pre orderen Hier kun je hem nog bestellen! Er staat duidelijk NA 11 september, dus dat betekend 12 september of later. Je hebt blijkbaar nog net geluk, maar waarom pas zo laat pre-orderen? Wist je 'n jaar geleden nog niet dat je 'm wou hebben? Ik heb zelf namelijk al ruim 'n jaar geleden (26-08-2012) m'n pre-order geplaatst bij GameMania, nog voor dat er überhaupt 'n officiele releasedatum was. Dus waarom zo lang wachten? Dat zou toch helemaal niet uit moeten maken? Was er eind augustus vorig jaar al bekend trouwens welke edities er zijn en welke prijzen er gehanteerd zouden worden? Dat van die prijzen weet ik niet, maar volgens mij waren de verschillende edities rond mei dit jaar bekend gemaakt. Later zijn er meer details bekend gemaakt . Bewerkt: 14 september 2013 door Dotz Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Er staat duidelijk NA 11 september, dus dat betekend 12 september of later. Je hebt blijkbaar nog net geluk, maar waarom pas zo laat pre-orderen? Wist je 'n jaar geleden nog niet dat je 'm wou hebben? Ik heb zelf namelijk al ruim 'n jaar geleden (26-08-2012) m'n pre-order geplaatst bij GameMania, nog voor dat er überhaupt 'n officiele releasedatum was. Dus waarom zo lang wachten? Dat zou toch helemaal niet uit moeten maken? Was er eind augustus vorig jaar al bekend trouwens welke edities er zijn en welke prijzen er gehanteerd zouden worden? Natuurlijk maakt dat wel uit. Je ziet nu toch zelf dat iedereen die te lang gewacht heeft met pre-orderen nu niet aankomende dinsdag al het spel krijgt. En natuurlijk hoefde je 'm daarvoor niet al 'n jaar eerder te pre-orderen, maar toch .... waarom wachten tot het laatste moment? Omdat je nog niet wist wat het spel ging kosten? Sorry, maar dat vind ik onzin. Ieder nieuw PS3/X-box 360 spel kost ca €60,-, dus waarom zou dit voor GTA V anders liggen? En dan nog, als het spel €70, - of €80,- had gekost, had je 'm dan niet gekocht? Of omdat je moest wachten voor de bekendmaking van speciale edities en hun content? Ook 'n slechte reden imo, want dan kon je altijd nog je order om laten zetten. Ik snap mensen echt niet als ze met pre-orderen wachtren tot 'n week voor de release, maar ja .... dat ben ik. Bewerkt: 14 september 2013 door FcUtreg4Life Reageren
bolie Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Eerlijk gezegt heb ik ook een editie besteld vorige week. Alleen dat is de Collectors Item bij de Mycom. De Special editie heb ik al 2 maand een bestelling lopen bij een lokale gameboer. Tevens ook een order daar geplaatst voor een CE en ik was de eerste in de lijst. We zien hier ook wel weer. Edit 1: Voor iedereen Die te laat is met Bestellen, Mycom heeft nog niks aangeven of deze al is uitverkocht, misschien een mogelijkheid voor de laatkomers. Edit 2: Zie net dat de CE is geannuleerd. Was te verwachten. Maar heb zeker een SE thuis op Dinsdag. Bewerkt: 14 september 2013 door bolie quotepiramide weggehaald Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Het beste is om bij een lokale winkel binnen te lopen waar alleen bejaarde komen, een dixons of een intertoys ergens in een dorp maak je meer kans dan bij de game mania of mediamarkt in de stad. Ik denk zelfs dat een PS4 makkelijk te bestellen is op deze manier, omdat het bij GTA V ook zo makkelijk ging bij intertoys vandaag. Bewerkt: 14 september 2013 door Sjaakswabber Reageren
Stockbroker Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 (bewerkt) Er staat duidelijk NA 11 september, dus dat betekend 12 september of later. Je hebt blijkbaar nog net geluk, maar waarom pas zo laat pre-orderen? Wist je 'n jaar geleden nog niet dat je 'm wou hebben? Ik heb zelf namelijk al ruim 'n jaar geleden (26-08-2012) m'n pre-order geplaatst bij GameMania, nog voor dat er überhaupt 'n officiele releasedatum was. Dus waarom zo lang wachten? Dat zou toch helemaal niet uit moeten maken? Was er eind augustus vorig jaar al bekend trouwens welke edities er zijn en welke prijzen er gehanteerd zouden worden? Natuurlijk maakt dat wel uit. Je ziet nu toch zelf dat iedereen die te lang gewacht heeft met pre-orderen nu niet aankomende dinsdag al het spel krijgt. En natuurlijk hoefde je 'm daarvoor niet al 'n jaar eerder te pre-orderen, maar toch .... waarom wachten tot het laatste moment? Omdat je nog niet wist wat het spel ging kosten? Sorry, maar dat vind ik onzin. Ieder nieuw PS3/X-box 360 spel kost ca ¤60,-, dus waarom zou dit voor GTA V anders liggen? En dan nog, als het spel ¤70, - of ¤80,- had gekost, had je 'm dan niet gekocht? Of omdat je moest wachten voor de bekendmaking van speciale edities en hun content? Ook 'n slechte reden imo, want dan kon je altijd nog je order om laten zetten. Ik snap mensen echt niet als ze met pre-orderen wachtren tot 'n week voor de release, maar ja .... dat ben ik. Het moge duidelijk zijn dat jij niet dagelijks mee maakt hoe slecht het eigenlijk gaat in Nederland, je zou eens een dagje mee moeten lopen misschien. Zelf betaal ik voor de SE ¤105,- incl. Strategy Guide (Limited Edition), gewoon omdat ik het prima missen kan. Dit geldt alleen niet voor heel veel anderen... Bewerkt: 15 september 2013 door Stockbroker Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Hahahaha .... ik weet verdomd goed hoe slecht het gaat met de Nederlandse economie. Ik ben actief in de bouwsector, toch een vd hardst getroffen sectoren. Maar toch .... hoe slecht het ook gaat, de pre-order cijfers voor GTA V hebben al alle verkooprecords gebroken. Blijkbaar is er dus nog steeds geld genoeg voor dat stukje vermaak. Reageren
Stockbroker Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Ik neem aan dat je geen schulden hebt van 3 a 4 ton. Dat zie ik dus dagelijks in mijn werk. Maar goed, even on-topic, ik was op tijd en daar ben ik blij om! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Hahaha, en ik ben blij voor jou. Reageren
Dotz Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Het moge duidelijk zijn dat jij niet dagelijks mee maakt hoe slecht het eigenlijk gaat in Nederland, je zou eens een dagje mee moeten lopen misschien. Zelf betaal ik voor de SE ¤105,- incl. Strategy Guide (Limited Edition), gewoon omdat ik het prima missen kan. Dit geldt alleen niet voor heel veel anderen... Lol, Nederland is een van de welvarendste landen ter wereld. Reageren
Stockbroker Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Dat wil niet zeggen dat dan ook iedereen welvarend is. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Genoeg over onze economie, laten we weer ontopic gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.