Guardian1980 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2014 Tuurlijk niet, het staat iedereen vrij om op elk moment deel te nemen. Ga je echter voor een toppositie in het klassement, dan is het wel zo verstandig om zo vaak mogelijk in te zenden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 Cool! Ik zal zo nu en dan proberen mee te doen. Als de sport me aanspreekt dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2014 Komen er binnenkort weer een nieuwe ronde of wachten we eerst de uitslag van de Champions League af? En uiteraard wachten we in spanning op de uitslag van de F1 van begin maart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Spijtig dat er uiteindelijk zo weinig mensen hebben deelgenomen (buiten het WK om), het verschil is nu wel heel groot. Maar ik ga hem gewoon weer in m'n prijzenkast zetten hoor Thundercover, bedankt voor het organiseren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2014 Mijn interesse ligt echt enkel bij het voetbal, dus meer activiteit kan van mij niet verwacht worden. Verder wel leuk om in de prijzen te vallen. Ik had het in ieder geval niet echt verwacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.