Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik kan dinsdag de special edition halen. hoeveel exemplaren zijn hier nog van daar ben ik wel eens benieuwd naar. hoeveel er gedrukt zijn en hoeveel er nog over zijn Die zijn toch allang uitverkocht?? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ik kan dinsdag de special edition halen. hoeveel exemplaren zijn hier nog van daar ben ik wel eens benieuwd naar. hoeveel er gedrukt zijn en hoeveel er nog over zijn Die zijn toch allang uitverkocht?? Waarschijnlijk heeft ie 'm gewoon besteld en haalt hij hem dinsdag op? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Ooww, ja kan ook. Ik kon het er niet echt uit halen. Reageren
JNijholt Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 24 augustus besteld op Amazon.co.uk voor € 40 en vandaag verzonden en zou dinsdag in de bus moeten vallen Kan je dan wel de DLC gebruiken? Ik heb iets gehoord, dat die wel Regio afhangen... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Deze winkel heeft hem als het goed is nog op voorraad, ik heb GTA V er gisteren zelf ook besteld. Voor zover ik weet was dit de laagste prijs bij de winkels die hem nog hebben. Ze hebben op hun website dit staan: GTA V Status: Gamedumper.nl heeft nog van alle versies voorraad en de laagste webshopprijs in NL. Bestellingen gedaan tot maandag 16 september voor 18:30 worden voor release op 17 september uitgeleverd. Aanrader! Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Vandaag heb ik GTA V besteld bij de lokale intertoys, die zeiden gewoon de game dinsdag te kunnen leveren. Ze waren zelfs zo makkelijk dat er mischien ook een kansje is dat ik de game maandagmiddag kan ophalen denk ik. Voor 53 euro, en dan krijg je er ook nog een kadobonnetje van 5 euro plus DLC en een GTA V poster bij. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 GTA V Status: Gamedumper.nl heeft nog van alle versies voorraad en de laagste webshopprijs in NL. Bestellingen gedaan tot maandag 16 september voor 18:30 worden voor release op 17 september uitgeleverd.Heb net gekeken en is niet helemaal waar. Ze hebben namelijk alleen nog de standaardgame, de special en collector's edition hebben zij ook niet meer. Reageren
K1ngDamien Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Als het jou niet uitmaakt om het online to kopen is dit wel een leuke site: http://www.bigu.nl/ Redelijk goedkoop, alleen maar de Standaard editie spijtig. Reageren
Ak47 Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Geplaatst: 14 september 2013 Vandaag heb ik GTA V besteld bij de lokale intertoys, die zeiden gewoon de game dinsdag te kunnen leveren. Ze waren zelfs zo makkelijk dat er mischien ook een kansje is dat ik de game maandagmiddag kan ophalen denk ik. Voor 53 euro, en dan krijg je er ook nog een kadobonnetje van 5 euro plus DLC en een GTA V poster bij. met DLC bedoel je het vliegen in de zeppelin? Reageren
Alchemy Geplaatst: 15 september 2013 Rapport Geplaatst: 15 september 2013 Heb gisteren nog even de SE besteld bij bart smit. (Bol.com normale game als backup 2012 al prorder) Ga wel zien wanneer die geleverd wordt, kan toch pas zondag spelen. Tot die tijd geniet ik van de zon, en van jullie reacties op het forum! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.