lost Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik was net bezig op m'n ps2 om de cobracallange te halen en tot mijn verbazig kwam ik tot een "coole" ontekking(dit speelt zich overigens af op de hoogste berg in sa). Toen in mijn fiets verliet kreeg ik 20 sec. de tijd om weer op m'n fiets te springen anders werd ik gediscwalificeerd. Maar ik jumpte van de berg af en maakte m'n paracute open.. en guess wat? ik werd opeens naar m'n fiets gespawnd omdat de afstand te ver was van m'n fiets en ik. Dus ik werd met (open) parachute en al gespwaned naar m'n fiets. Dus daar zat ik dan met open parachute op een fiets.(ik kon overigens nog steeds gewooon door fietsen). p.s. ik wil wel een fotomaken maar weet iemand hoe ik die hier dan neerzet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik was net bezig op m'n ps2 om de cobracallange te halen en tot mijn verbazig kwam ik tot een "coole" ontekking(dit speelt zich overigens af op de hoogste berg in sa). Toen in mijn fiets verliet kreeg ik 20 sec. de tijd om weer op m'n fiets te springen anders werd ik gediscwalificeerd. Maar ik jumpte van de berg af en maakte m'n paracute open.. en guess wat? ik werd opeens naar m'n fiets gespawnd omdat de afstand te ver was van m'n fiets en ik. Dus ik werd met (open) parachute en al gespwaned naar m'n fiets. Dus daar zat ik dan met open parachute op een fiets.(ik kon overigens nog steeds gewooon door fietsen). p.s. ik wil wel een fotomaken maar weet iemand hoe ik die hier dan neerzet? Volgens mij was dit al bekend. Ik wist het in ieder geval al. Je kan een foto maken en hem met L1 opslaan. Wil je je foto's op de PC hebben, moet je een Max Drive USB-Stick hebben en Armax (Cheatdisc). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Jah dit was al bekent , ik had het ergens gelezen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lost Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 serieus?? ik niet toch nieuw voor my ik loop zker nog een beetje achter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 serieus?? ik niet toch nieuw voor my ik loop zker nog een beetje achter Maja... je bent pas nieuw dus dat kan ook wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Was het zoiets als dit??? Bron: Deze site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
angie-man Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 heb ik wel eens mee gemaakt op de ps2. op die berg en dan openen als je net springt dan krijg je een foutje en kom je terug op de berg met parachute is best wel leuk maar ook wel iri tant want als je dan fiets ga je zo de lucht in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 haha wat is dat? een vogel? een vliegtuig? nee,... het is een vliegende fiets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 goeie! Maar dat had ik eens ook met parachute+fiets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Was het zoiets als dit??? Bron: Deze site. Wat is dat voor 'n vrouwtje rechts?? nog nooit gezien..... Links bedoel ik natuurlijk.... :lol: Bewerkt: 19 juli 2005 door SanFierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Was het zoiets als dit??? Bron: Deze site. Wat is dat voor 'n vrouwtje rechts?? nog nooit gezien..... Links bedoel ik natuurlijk.... :lol: Dat is een oud boerinnetje. Die zie je ook weleens in kleinere stadjes lopen.(wandelen ) Ze komt voor iemand "supporteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik probeerde dat truckje ook op de fiets maar ik ging dus over dat steigertje sprogn van me fiets af openen parachute en toen wat ik mission failt :blink: ik speelde het op PC bij een vriend.., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ik probeerde dat truckje ook op de fiets maar ik ging dus over dat steigertje sprogn van me fiets af openen parachute en toen wat ik mission failt :blink: ik speelde het op PC bij een vriend.., Je kunt dat best in het begin doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 whaha vette lol dit ga ik ook een proberen. Ps: even een vraagje tussen door is het mogelijk om mijn pics van mijn xbox naar de pc over te zetten, zo ja wat heb ik hiervoor nodig? alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.