Jump to content

parachute+fiets

lost

Recommended Posts

ik was net bezig op m'n ps2 om de cobracallange te halen en tot mijn verbazig kwam ik tot een "coole" ontekking(dit speelt zich overigens af op de hoogste berg in sa). Toen in mijn fiets verliet kreeg ik 20 sec. de tijd om weer op m'n fiets te springen anders werd ik gediscwalificeerd. Maar ik jumpte van de berg af en maakte m'n paracute open.. en guess wat? ik werd opeens naar m'n fiets gespawnd omdat de afstand te ver was van m'n fiets en ik. Dus ik werd met (open) parachute en al gespwaned naar m'n fiets. Dus daar zat ik dan met open parachute op een fiets.(ik kon overigens nog steeds gewooon door fietsen).

p.s. ik wil wel een fotomaken maar weet iemand hoe ik die hier dan neerzet?

Delen op andere websites

ik was net bezig op m'n ps2 om de cobracallange te halen en tot mijn verbazig kwam ik tot een "coole" ontekking(dit speelt zich overigens af op de hoogste berg in sa). Toen in mijn fiets verliet kreeg ik 20 sec. de tijd om weer op m'n fiets te springen anders werd ik gediscwalificeerd. Maar ik jumpte van de berg af en maakte m'n paracute open.. en guess wat? ik werd opeens naar m'n fiets gespawnd omdat de afstand te ver was van m'n fiets en ik. Dus ik werd met (open) parachute en al gespwaned naar m'n fiets. Dus daar zat ik dan met open parachute op een fiets.(ik kon overigens nog steeds gewooon door fietsen).

p.s. ik wil wel een fotomaken maar weet iemand hoe ik die hier dan neerzet?

Volgens mij was dit al bekend. Ik wist het in ieder geval al.

Je kan een foto maken en hem met L1 opslaan. Wil je je foto's op de PC hebben, moet je een Max Drive USB-Stick hebben en Armax (Cheatdisc).

Delen op andere websites

heb ik wel eens mee gemaakt op de ps2. op die berg en dan openen als je net springt dan krijg je een foutje en kom je terug op de berg met parachute

is best wel leuk maar ook wel iri tant want als je dan fiets ga je zo de lucht in

Delen op andere websites

Was het zoiets als dit???

bikeparamorph.jpg

Bron: Deze site. ;)

Wat is dat voor 'n vrouwtje rechts?? nog nooit gezien.....

Links bedoel ik natuurlijk.... :lol:

Dat is een oud boerinnetje.

Die zie je ook weleens in kleinere stadjes lopen.(wandelen :D )

Ze komt voor iemand "supporteren. ;)

Delen op andere websites

Ik probeerde dat truckje ook op de fiets maar ik ging dus over dat steigertje sprogn van me fiets af openen parachute en toen wat ik mission failt :blink: ik speelde het op PC bij een vriend..,

Je kunt dat best in het begin doen. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...