Jump to content

Vliegen

101bas

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou het kunnen zijn dat elke personage gelijk al kan vliegen?

Ik zag namelijk in een gameplay dat Franklin in een vliegtuig stapte en zo weg vloog.

Geplaatst:

Ik geloof dat het wel kan, geheel zeker ben ik niet. Ik denk dat je alleen je skill kunt trainen d.m.v. een flight school of door te vliegen, net zoals je dat met auto rijden doet, dat doet Franklin ook beter dan de anderen maar Michael en Trevor kunnen ook auto rijden.

Geplaatst:

Ik zie het voor me zoals in GTA SA, dat Trevor(die al een vliegbrevet heeft uit zijn army days) gewoon het vliegveld op komt, maar dat michael en franklin, voor ze enige ervaring hebben d.m.v. bijvoorbeeld een flight academy of lessen van trevor(?), een wanted level krijgen wanneer ze het vliegveld op proberen te komen.

Geplaatst:

Het lijkt mij dat je gewoon met iedereen kan vliegen.

Met de een beter dan de ander welliswaar.

Naar het lijkt me vaag dat je mef franklin voor een vliegtuig staat en er niet inkan omdat hij geen les heeft gehad

Geplaatst:

Vliegen is inderdaad mogelijk met Franklin en Michael, maar de besturing is redelijk lastig. Bij een te snelle stuurbeweging ben je de controle over het toestel zo kwijt. Trevor heb ik nog niet vrijgespeeld, maar ik ga er vanuit dat vliegen met hem een stuk soepeler zal gaan.

Geplaatst:

Geld dit ook voor helikopters?

Ik hoop dat de vliegmechanics goed zijn, want in SA kon ik er echt geen barst van (al lag dat misschien niet aan de mechanics)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...