MegaPilot Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Hebben vrij recentelijk niet nog een corpverkiezing gehad? Neen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Inderdaad leuk dat er sowieso een nieuwe corporation bijkomt, een beetje verandering kan geen kwaad. Succes iedereen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Ook ik wens namens The Los Santos Crew iedereen veel succes! Ook namens mij iedereen succes gewenst voor de verkiezingen. Dat de allerbesten mogen winnen! Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Er kan gestemd worden! Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Er kan gestemd worden! Nog niet gestemd? Doe dat dan snel voordat de stembussen morgen sluiten! Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2013 De uitslag is bekend! Met een zo krap mogelijke meerderheid is aangegeven dat The Underground de titel 'Corporation' meer verdient dan De Wilde Ganzen. Eerstgenoemde zullen dus de beschikking krijgen over een eigen subforum. The Underground, van harte gefeliciteerd! De exacte scores kunnen worden bekeken in het betreffende forum. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Gefeliciteerd, The Underground! Ik ben benieuwd wat jullie zullen brengen na deze overwinning. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Gefeliciteerd, The Underground. Meer dan verdient! Reageren
Michael Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Met één stem verschil, noem ik dit echt een prachtige overwinning van jullie, The Underground! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.