Jump to content

Hercules 5.1 op ps3


moechy

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een probleem met mijn Hercules 5.1 speakerset op de ps3.

Heb gisteren mijn ps3, tv en speakers verhuist en daarna terug hetzelfde aangesloten.

Nu krijg ik echter geen geluid uit center, links en linksachter.

Dus wel rechts (hoofdingang) en rechtsachter.

Iemand een suggestie hoe ik dit kan oplossen?

Hiervoor werkten deze wel allemaal.

Alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een 5.1 van LG en heb soms ditzelfde probleem, je kan je speakerset dus op een bepaalde manier instellen waardoor sommige boksen zijn uitgeschakeld. Ik heb een knopje sound effect op mijn afstandbediening, al open je het surround system op je tv zodat je dat beeld in beeld krijgt moet je een beetje spelen met dat knopje totdat ze het allemaal weer doen. Bij mij doen bijv de 2 achterste speakers het niet als hij op naturel staat maar doen ze het wel allemaal al staat hij op nat plus!

Ik hoop dat dit heeft geholpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn speakers zitten rechtstreeks op mijn PS3 aangesloten en vertrekken dus niet uit de tv.

Het gaat dan ook niks uitmaken of ik de instellingen van men tv verander.

Mijn beeld gaat van de ps3 naar de tv via HDMI en het geluid via de geluidsuitgang van de ps3.

Snap het echter niet wat er fout is.

Alles deed het voor de verhuis, echter is alles ook weer net hetzelfde aangesloten en nu doet deze het niet.

Enkel rechtsvoor en rechtsachter doen het (wat ook raar is, aangezien je zou verwachten dat het enkel rechts en linksvoor is dat het doet)

Heb ook net gezien dat er een paar van die pinnetjes uit de sound cable van de ps3 zijn. Weet niet of dit bij iedereen zo is?

Dus dat er waar de kabel op de ps3 aansluit, in de ene helft gouden pinnetjes zitten en de andere kant niet? Of is dit bij iedereen zo?

Hmm heb het probleem opgelost.

Heb de witte kabel van de boks links in de versterker gestoken en de witte kabel komende van de ps3 in de splitter.

Had deze dus blijkbaar omgewisseld xD.

>>> Door Megadreams: Triple-post samengevoegd. Jij moet wel weten dat je de "bewerken" knop hoort te gebruiken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...