TubS Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Wil je een leuke blur animatie in je sig? volg dan deze tut Programma: Photoshop CS2 en imageready Moeilijkheidsgraad: beginner Maker: TubS Ok, wat je nodig hebt is een sig, ik gebruik deze: Voeg alle layers samen dus background en text etc. door alle layers te selecteren en CTRL + E ok nu kopieer je de ene layer die je hebt 2X (CTRL +J) ga nu op de middelste layer staan en ga naar Filter - blur - radial blur met deze instellingen: ga nu naar de bovenste layer en doe hetzelfde alleen nu zet je ammount op 26 in plaats van 16 en druk op ok. open het nu in imageready. kijk even boven in het menu bij windows of animation aan staat. Dan onder bij animation duplicate je het eerste frame net zolang totdat je er 6 hebt. Doe nu het volgende. Frame 1, oogje bij background frame 2, oogje bij layer 1 frame 3, oogje bij copy van layer 1 frame 4, oogje bij copy van layer 1 frame 5, oogje bij layer 1 Frame 6, oogje bij background bij de andere layers zet je t oogje dus uit. zet bij frame 6 de delay op 1 of 2 seconde. Mijn resultaat: Succes en als het niet lukt, roep me maar Reageren
the_fa2man Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 dit vind ik de beste tut Reageren
Juice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 dit vind ik de beste tut Lees de regels eens door van het Graphics-fora. Dit lijkt verdacht veel op spam en dat willen we voorkomen op dit forum. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 NEE HOOR IK WIL GEWOON DUIDELIJK MAKEN DAT IK HET EEN VAN DE BESTE TUT VIND OMDAT IK HEM HEEL GOED KAN GEBRUIKEN Reageren
Robbie92 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Mooie tut (ben net niew hier>.<) misch beetje late reactie maar mooie tut , hier kwam ik op uit : Fijne tut Reageren
Youp Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Leuke Tut Tubs, Natuurlijk zal ik mijn outcome ook even posten; Bedankt Bewerkt: 15 juni 2007 door Youp Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Netjes gedaan hoor maar waar kun je Delay vinden? voor de rest mooie Tut Reageren
pietjepuck13 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik snap het niet? Dit is mijn uitkomst: Hoezo beweegt die van mij niet? Reageren
M4X Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik snap het niet?Dit is mijn uitkomst: Hoezo beweegt die van mij niet? Heb je de stappen met Imageready wel gevolgt? Onderaan staat het Imageready stukje waarin je de animatie creeërt, lees dat dus even goed door als je de animatie wilt toevoegen Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Goeie handige tut, goed uitgelegd Reageren
Mr.B Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Goede tut Mijn outcome: Grtz, Mr.B Reageren
timwing Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Gaaf! Zoiets zocht ik al! De sig vind ik er persoonlijk niet top uitzien, maar ik wist ook niet hoe ik met imageready moest werken. En in photoshop cs en cs4 is het toch gewoon window > animation? Of heb ik het verkeerd? @pietjepuck13 Imageready stappen volgen en opslaan als .gif bestand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.