koenie555 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik ben pas vanaf vanmorgen lid hier want ik had nog nooit zo'n site gevonden. Dus ten eerste hallo iedereen, Ik ben koen, 19 jaar en kom uit het oosten van het land. Ik heb een crew aangemaakt op de socialclub maar heb nog geen leden. wat dus betekent dat ik mensen zoek. de regel is: Gezelligheid headset is niet verplicht maar natuurlijk wel leuk. momenteel zijn alle crewplaatsen nog open mja de eerste is de eerste. Ik hoop dat er leuke en gezellige mensen op afkomen. Groetjes, Koen Site: -knip- Bewerkt: 16 september 2013 door Big Boss Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Eisen zou ik veranderen in 'Regel': Het moet gezellig zijn!' Reageren
koenie555 Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2013 Eisen zou ik veranderen in 'Regel': Het moet gezellig zijn!' Helemaal mee eens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.