Jump to content

[Mouse][New][€100]Gaming


.Sharingan

Recommended Posts

pff, honderd euro voor een muisje?... Is dat niet veel?

sorry voor offtopic..

Ik geef liever wat meer geld uit voor kwaliteit, dan aldi troep. Zoals ik zei, ik heb een MX510, beestje is al 9 jaar oud en begint nu pas gebreken te vertonen.

Ik ga overigens denk ik voor de G500s, draadloos vind ik maar niks.

Bedankt iedereen, zal mocht men dat willen wel foto's van unboxing plaatsen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Lees dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1533300/0

of deze: http://www.esreality.com/index.php?a=post&id=2024663

In het kort is dus elke lasermuis nogsteeds een no go. De zowat enigste muis van Logitech die een perfecte sensor heeft is de vroegere mx518 die tegenwoordig opgevolgd is door de G400(s). De G500 en alle andere muizen zijn niet meer dan marketingonzin en je betaald er ook nog vies meer voor ook.

Natuurlijk zul je de inperfecte sensor niet bij elke game merken, maar waarom meer betalen voor iets dat ook nog eens slechter is?

Ik heb zelf laatst zelfs een aardig gesprek gehad met een medewerker van Steelseries, nadat ik hem op een aantal feiten had gewezen gaf die zelfs toe dat zowat al hun muizen inperfecte sensors hebben die positieve of negatieve acceleratie hebben, jitter of prediction. Hij wou zelfs mijn Steelseries kinzu v2 pro omruilen voor de nog niet officieel aangekondigde steelseries kanav2 die dus wél eindelijk een perfecte sensor krijgt. Ondertussen is deze dus onderweg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...