Jump to content

Combine Havaster

Denhalen79

Recommended Posts

Iedereen die het spel tot aan de laatste missie voor The Truth heeft gespeeld, moest in de Combine Havaster rijden.

Hier zijn weet feitjes over de CH in het spel.

De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer.

Mocht je toch ooit een Havaster onder je kont hebben, is het leuk om mensen mee dood te rijden. Let op de achterzijde van de Havaster. Uit de buis achter, komen delen lichaam en wat bloed uitgevlogen. Beetje gruwelijk maar fun.

Delen op andere websites

Iedereen die het spel tot aan de laatste missie voor The Truth heeft gespeeld, moest in de Combine Havaster rijden.

De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer.

Mocht je toch ooit een Havaster onder je kont hebben, is het leuk om mensen mee dood te rijden. Let op de achterzijde van de Havaster. Uit de buis achter, komen delen lichaam en wat bloed uitgevlogen. Beetje gruwelijk maar fun.

Ehm.. sorry maar waarom Post je dit?? :blink:

Dit is allemaal toch al langer bekend?

Delen op andere websites

Dat eerste wat jij zeg is al fout,kijk hier maar eens:KLIK!

Daar kan je zien waar de combine havaster staat,en die kan je dus wel pakken.

En dat tweede is geen feit maar een mening. ;)

Delen op andere websites

1 ding is niet waar, dit namelijk:

Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin :)

edit: *MARCO* was al voor me, toen ik aan het typen was voor de post, toen was die post vast gepost

Bewerkt: door eXperion
Delen op andere websites

Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin  :)

hij bedoelt dat je er zonder mods of cheats geen een kan krijgen <_<

Ow, ja... ik dacht al dat ik het verkeert heb gelezen...

Delen op andere websites

Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin  :)

hij bedoelt dat je er zonder mods of cheats geen een kan krijgen <_<

Ik ben iemand die het spel WEL heeft gespeeld en weet hoe je zonder cheats een "combine harvester" kunt rijden.....oftewel......HET KAN ECHT WEL!!!

Delen op andere websites

Dis echt gaar man, tulijk kan je wel in een CH na die missie, voor die missie wat je wilt. Snap niet hoe je daarbij komt, die gast schiet je erzo uit, en volgens mij staan sommige nie eens op slot

Delen op andere websites

lol ? ten eerste waarom post hij dit om slim overtekomen <_<

terwijl gta op de ps2 al veel eerder uit was dus ongeveer 60% het al weet :(

en zoals iedereen zegt knal die flikker uit zijn "Grote Grasmaaier"(lol)

en rij er mee van door....ja zijn ledenmaten en organen komen er weer uit...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...