Denhalen79 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Iedereen die het spel tot aan de laatste missie voor The Truth heeft gespeeld, moest in de Combine Havaster rijden. Hier zijn weet feitjes over de CH in het spel. De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer. Mocht je toch ooit een Havaster onder je kont hebben, is het leuk om mensen mee dood te rijden. Let op de achterzijde van de Havaster. Uit de buis achter, komen delen lichaam en wat bloed uitgevlogen. Beetje gruwelijk maar fun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Iedereen die het spel tot aan de laatste missie voor The Truth heeft gespeeld, moest in de Combine Havaster rijden.Hier zijn weet feitjes over de CH in het spel. De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer. Mocht je toch ooit een Havaster onder je kont hebben, is het leuk om mensen mee dood te rijden. Let op de achterzijde van de Havaster. Uit de buis achter, komen delen lichaam en wat bloed uitgevlogen. Beetje gruwelijk maar fun. Ehm.. sorry maar waarom Post je dit?? :blink: Dit is allemaal toch al langer bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Iedereen die het spel tot aan de laatste missie voor The Truth heeft gespeeld, moest in de Combine Havaster rijden.Hier zijn weet feitjes over de CH in het spel. De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer. Mocht je toch ooit een Havaster onder je kont hebben, is het leuk om mensen mee dood te rijden. Let op de achterzijde van de Havaster. Uit de buis achter, komen delen lichaam en wat bloed uitgevlogen. Beetje gruwelijk maar fun. Dat eerste wat jij zeg is al fout,kijk hier maar eens:KLIK! Daar kan je zien waar de combine havaster staat,en die kan je dus wel pakken. En dat tweede is geen feit maar een mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) 1 ding is niet waar, dit namelijk: De Combine Havaster is alleen in de missie van The Truth te rijden. Andere keren is hij helaas afgesloten. Ook als er iemand inzit. Dus geen CH zonder de Missie of een speciale mod of trainer. Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin edit: *MARCO* was al voor me, toen ik aan het typen was voor de post, toen was die post vast gepost Bewerkt: 15 juli 2005 door eXperion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 je kan er wel in als er een mensje in zit dan knal je hem neer en dan valt hij door de deur naar buiten. dan snel voordat de deur dichtgaat erin en je zit erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin hij bedoelt dat je er zonder mods of cheats geen een kan krijgen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin hij bedoelt dat je er zonder mods of cheats geen een kan krijgen <_< Ow, ja... ik dacht al dat ik het verkeert heb gelezen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Want met de noob mod van Eclipse en Wauzie kan dat dus wel en je kan erin hij bedoelt dat je er zonder mods of cheats geen een kan krijgen <_< Ik ben iemand die het spel WEL heeft gespeeld en weet hoe je zonder cheats een "combine harvester" kunt rijden.....oftewel......HET KAN ECHT WEL!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 op de PS2 zijn de deuren niet op slot... ik kan er zomaar instappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 op de PS2 zijn de deuren niet op slot... ik kan er zomaar instappen leugenaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 leugenaar! Wordt dit niet gerekend op een spam ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Dis echt gaar man, tulijk kan je wel in een CH na die missie, voor die missie wat je wilt. Snap niet hoe je daarbij komt, die gast schiet je erzo uit, en volgens mij staan sommige nie eens op slot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik snap niet waar dit topic op slaat of de deuren nou open zijn of niet laat dit topic maar RUSTEN :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ze zijn dicht, maar als je er normaal een wil pakken moet je de driver door de vooruit in het hoofd schieten => valt eruit met de deur open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 lol ? ten eerste waarom post hij dit om slim overtekomen <_< terwijl gta op de ps2 al veel eerder uit was dus ongeveer 60% het al weet en zoals iedereen zegt knal die flikker uit zijn "Grote Grasmaaier"(lol) en rij er mee van door....ja zijn ledenmaten en organen komen er weer uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.