.Timothy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 @Matthijs: De gameplay-beelden zagen er erg IV-achtig uit? Ik zou zeggen alles behalve...? Lees de hele zin 's. Hij zegt dat het wat betreft handling een beetje op GTA IV leek, iets wat ik ook wel herkende. In ieder geval is dat alles behalve waar, nu ik het zelf heb aangevoeld Reageren
AOSY86 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Wat is GTA V vet zeg !!!! Wegens mijn verjaardag kon ik pas om 23:00 uur spelen. - grafish vind ik acceptabel - eerate missies gespeeld erg vet maar ik begin morgen opnieuw (controlers effe wennen). - wereld leeft gewoon, vb politie vecht en achtervolgt random people. Morgen verder spelen Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 - wereld leeft gewoon, vb politie vecht en achtervolgt random people. Morgen verder spelen Je hebt echt het idee dat de wereld meer leeft inderdaad.. Ook gewoon als je op een straathoek gaat staan zie je dat er veel meer gebeurt. Mensen die op bankjes zitten en als je langs ze loopt je aanspreken, spontane politieachtervolging, joggende mensen en veel meer.. Draagt echt veel bij aan de sfeer in de game, vind ik! Een goede sfeer, overigens. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik vond het autorijden wel even wennen. Maar daar wen je snel genoeg aan. Voor derest ben ik het hierbovem ook mee eens. De wereld leeft. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Op dit moment vind ik hem vooral overweldigend. Dat is btw een pluspunt maar het is zo groot, zo mooi dat ik eigenlijk al bijna niet meer op de pc of ps4 versie kan wachten om te zien hoe de graphics dan zijn. Heb pas een paar missies gespeeld maar die zaten allemaal goed in elkaar. Veel minder suf dan GTA meestal begint. Ben toch wel blij dat ik mijn eerste preorder ever gemaakt heb. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Lees de hele zin 's. Hij zegt dat het wat betreft handling een beetje op GTA IV leek, iets wat ik ook wel herkende. In ieder geval is dat alles behalve waar, nu ik het zelf heb aangevoeld Wut? Wat zou ik in de zin hebben gemist? Ik heb het over de handling (hoewel ik het woord handling niet heb gebruikt, herp derp) Op graphics vlak zijn de 2 games zeer gelijkaardig, op vlak van handling hebben ze weinig gelijk. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik hoor veel verschillende verhalen over de graphics, dat ze niet goede genoeg zijn, of juist wel.. Nu heeft mijn broertje een PS3 en een flatscreen van 5 jaar oud, en heb ik een xbox360 en speciaal voor GTA5 een nieuwe Led Sony Bravia Gekocht. Het eerste wat me opviel was dat de kwaliteit en graphics van het spel vele maten beter was bij mij op de tv (xbox) dan de gta op mijn broertje zijn tv (ps3). Meerdere die dit toevallig hebben waargenomen?! Reageren
AOSY86 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik hoor veel verschillende verhalen over de graphics, dat ze niet goede genoeg zijn, of juist wel.. Nu heeft mijn broertje een PS3 en een flatscreen van 5 jaar oud, en heb ik een xbox360 en speciaal voor GTA5 een nieuwe Led Sony Bravia Gekocht. Het eerste wat me opviel was dat de kwaliteit en graphics van het spel vele maten beter was bij mij op de tv (xbox) dan de gta op mijn broertje zijn tv (ps3). Meerdere die dit toevallig hebben waargenomen?! R* raadt ook min. 720p hdtv, lcd schermen zijn wel hd ready maar 720 & 1080p denk van niet. Ik speel ook op sony led NX720 (full hd) maar gta v ondersteund alleen 720p. Reageren
Puma Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Mensen die lopen te zeuren over de graphics: stelletje hypocrieten... De PS3 kwam in 2006 uit en het is nu 2013, zeven jaar later. De PC's zijn hardwaretechnisch beter geworden, maar de PS3 niet. En dan vinden mensen het gek dat GTAV op de PS3 er minder goed uitziet dan GTAIV op de PC. Djuzes. Ik moet de game zelf nog binnenkrijgen, heb 'm te laat gepre-orderd en nu kan ik 'm hopelijk zaterdag ophalen . Reageren
Sunlight Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik vind de graphics ook wat tegenvallen. Zoals al eerder gezegd, vind ik het soms korrelig. Pas als ik ver genoeg van de tv ga zitten, dan oogt het juist wel heel strak. Daarentegen zie ik dan het vizier van het wapen niet meer; ik moet dus een beetje een tussenweg zoeken in het juist positioneren voor de tv. Voor de rest vind ik de wereld ook erg levendig. Ik ben nog niet de stad uit geweest, maar zal vanavond eens kijken of het buiten het stadsleven ook goed te vertoeven is. Wat ik trouwens mis is een knop om het spel af te sluiten; ik weet dat meerdere spellen dit zo doen, maar het voelt zo, bam "turn off console" en dan maar hopen dat ie het goed heeft opgeslagen. Zo, nu ff werken en vanavond (na de afslachting van Ajax) maar weer verder spelen. Reageren
thebig Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Heb eerst alles gespeeld, tot je gewoon vrij kon lopen. Nu zit ik al zo'n anderhalf uur door de spelwereld te gaan en heb nog niet eens een fractie van de wereld gezien. Ben al eens gaan kijken naar de Vinewood Sign, Galileo Observatory, dat openlucht theater en de racetrack, voor de rest gewoon doelloos rondrijden en bijna niets onthouden van waar wat is. En dan is de County nog eens veel reusachtiger. Heb zeker een positieve eerste indruk, al is het wel wennen aan alles. Alles is wel een beetje anders in vergelijking met IV en als je dan de afgelopen maanden veel IV hebt gespeeld, moet je toch wel eventjes wennen. Zo is de actieknop nu anders, is dat overschakelen heel vreemd in het begin, wapen- en radiowiel lukt ook niet altijd zoals ik wil en vooral over objecten springen. Soms knal je er gewoon raak tegen. Dan ga ik nu gewoon maar weer verdergaan met alles wat te verkennen. Denk dat ik zo nog wel eens een missie speel. Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Mijn eerste indruk was: "Wauw, heel vet." Wat later in het spel alleen maar meer werd benadrukt. De graphics vind ik echt top, vooral de 'depth of view' is erg mooi. Alles in de verte kun je zien en zelfs de auto's zie je bewegen, wat een realisme. Zo voelt de wereld nog groter en dat is het ook. Je voelt je als speler daarin heel nietig en dat geeft een gaaf gevoel. Dit keer heeft Rockstar echt een wereld gemaakt dat leeft. Er is zoveel te zien en te doen, daarnaast vind ik het verhaal aangrijpend en meteen sterk neergezet. Het autorijden vind ik persoonlijk fijner dan in de voorgaande GTA delen. Nu kun je tenminste hard op de staart trappen en nog normaal auto's ontwijken en scherpe bochten maken, zonder dat je als een speelgoedautootje meteen de bocht uit vliegt en dus snel de controle over je auto verliest. Wellicht het enige minpuntje, is het schade systeem. Soms maak ik een harde klap met me auto en dan is er amper schade aan te ontdekken. Anderzijds is het ook wel een keer chill, want ik kan me herinneren dat ik me wel eens kon irriteren als ik in een prachtige auto reed en iemand anders tegen mij aanreed en er gelijk een dikke deuk in zat. Helemaal erg als je net naar buiten komt met je getunede auto en je rijdt tegen een miezerig klein paaltje aan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Lees de hele zin 's. Hij zegt dat het wat betreft handling een beetje op GTA IV leek, iets wat ik ook wel herkende. In ieder geval is dat alles behalve waar, nu ik het zelf heb aangevoeld Wut? Wat zou ik in de zin hebben gemist? Ik heb het over de handling (hoewel ik het woord handling niet heb gebruikt, herp derp) Op graphics vlak zijn de 2 games zeer gelijkaardig, op vlak van handling hebben ze weinig gelijk. Wat ik bedoel is dat de handling op basis van de gameplay video leek op de handling uit GTA IV. De physics bijvoorbeeld zijn vrijwel identiek (lopen, rennen, reactie, vallen, bij een stoep sta je met één voet op de stoep en met de andere voet op de weg, etc.), dat was al duidelijk te zien in de eerste gameplay video. Komt omdat het dezelfde engine is natuurlijk, dus ik was bang dat de handling eveneens hetzelfde was gebleven en zo oogde het ook, maar dat is gelukkig dus niet zo. Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb nu zo'n 3 uur gespeeld, maar nog steeds wat moeite met de besturing. Het voelt aan alsof er te weinig knopjes zijn om alles naar behoren te kunnen doen. Ik ben gewend om radio te wisselen met D-Pad links én rechts, nu kan het enkel met links. Die cirkels (wapens, radio) zijn momenteel ook nog een hele bedoening. Je moet echt heel precies met je joystick omgaan om te selecteren wat je wil. Grafisch ziet 't er best wel ok uit. Mijn PS3 maakt nog geen straaljager geluiden dus ik vermoed dat het ook wel degelijk geoptimaliseerd is. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Daarentegen zie ik dan het vizier van het wapen niet meer; Daar heb je wel een punt, die punt is erg klein.. ik kan soms ook niet zien waar die punt precies heen wijst.. vooral als je vanuit de auto (of ander voertuig) moet schieten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.