Jump to content

Je eerste indruk van het spel *zonder spoilers*


bboysoy

Recommended Posts

Haha een vriend van me heeft hem ook voor ps3...maar als ik daarop even zou spelen.. Wil ik hem nog meer en eerder voor de pc haha :)

Heb hem gister voor het eerst bij me neefje even op de xbox gespeeld. Nou dat beviel me redelijk! Ik ben zelf een pc gamer en dacht: ik kan wel speciaal console kopen ervoor. Alleen dan bak ik er niks van! Nou heb even geschpten op de range en wat gereden maar besturing enzo valt reuze mee. En het schieten enzo ook mooi te besturen.

Over de graphics nouuu heel mooi. Heel ver kijken. Heel veel details. Heb ook even een missie gedaan en nou, spel is erg mooi :)

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    4

  • -Matthijs-

    3

  • thebig

    3

  • PatrickW

    2

Ik heb het spel nu een tijdje in het bezit voor de XBox en ik moet oprecht zeggen dat ik het nog steeds helemaal geweldig vind!!! De details, de humor, de grootte van de kaart, de mooie landschappen, de missies, ik ben helemaal enthousiast :) Helaas kan ik vanwege werk en sociale zaken maar weinig spelen maar als het dan ook kan ga ik helemaal blij voor het scherm zitten....kortom: de topper van de afgelopen 6 jaar :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...