Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 De echte weg loopt niet door eenzelfde soort natuur als aan de linkerkant? Dit kan ik niet bevestigen, dus ik kan het ook niet goedkeuren. IRL Route 68 loopt van noordwest Ohio tot west Kentucky? Route 68 in V, Route 66 in het echt. Waar zit het verschil nog? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Route 66 begint in Los Angeles daar waar route 68 ver buiten Los Santos begint. (mocht dit goed zijn, is eenieder vrij om 'n nieuwe vraag te stellen) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Dat is eigenlijk het correcte antwoord, toch het dichtste. Route 66 eindigt in LA (Santa Monica eigenlijk), dat waar Route 68 in V in een cirkel rond LS draait zonder ergens heen te gaan. Volgende voor FcUtreg4Life (oftewel: Eerste die hier een vraag wilt stellen, doe dit!) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) Oke, hier komt mijn vraag, maar let wel: Deze bevat 'n spoiler", dus antwoord daarom ook graag in de vorm van een spoiler. Wanneer ja aan het einde van het spel de optie: Kill Michael kiest, hoe komt deze dan aan z'n einde? Er zijn 2 antwoorden mogelijk, ik wil ze allebei. Bewerkt: 5 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) 1. Franklin duwt Michael van de omheining af en 2. Franklin laat hem in leven MAAR Michael pleegt zelfmoord en springt er zelf vanaf Bewerkt: 5 november 2013 door Dipsie8 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 (bewerkt) Niet geheel correct Franklin duwt Michael over de reling, maar heeft hem nog wel vast. Optie 1 is: Hij laat los. Optie 2 is: Hij probeert hem op te trekken, echter geeft Michael hewm 'n kopstoot waardoor hij alsnog loslaat. , maar je zit er dicht genoeg bij. Dus .... volgende voor jou. Bewerkt: 5 november 2013 door FcUtreg4Life Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Ik heb deze missie dan ook een maand geleden voor het laatst gedaan (en het eerst) dmv. de replay functie. De volgende die hier langswipt mag een vraag stellen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 november 2013 Rapport Geplaatst: 5 november 2013 Vooruit dan maar: Hoe heet de Del Perro Pier in het echt? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 *Heeft het berichtje gelezen* Ja dat is correct! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Sanders Motorcycles is een kleine motordealer Los Santos. Geef me via een SnapMap waar het is gelegen en wat (welke voertuigen, namen nodig) zou ik er hypothetisch gezien kunnen kopen? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Een tip misschien? Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Het zit in de buurt van die vehicle impound in SP... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Een tip misschien? Ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken. In Los Santos natuurlijk! Het zit in de buurt van die vehicle impound in SP... Dat is inderdaad in de buurt. Ten Noorden van Olympic Freeway. En nu veel zoekplezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.