Sir_Ballas Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 de industriele. Port of Los Santos had ik misschien moeten gebruiken, excuses Reageren
JJ-B Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 15 borden opnoemen? Verkeersborden, borden op gebouwen? Nouja, ik geef je er eentje die ik op een loods gevestigd zie: Walker Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Okej, na een beetje zoeken weet ik niet geheel wat je echt zoekt? Ik heb wel dus enkele borden gevonden, maar... Ja? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 waarschuwingsborden svp Reageren
PrioX Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Werkzaamheden Treinoversteek Verboden te parkeren Voorrang verlenen Stoppen Voetgangersoversteek Weg volgen Maximale hoogte (bij een poort) Maximale snelheid 35 km Maximale snelheid 55 km Maximale snelheid 5 km (voor vrachtauto's bij een poort) Maximale snelheid 20 (voor vrachtauto's) Invoegstrook Verboden toegang Uitgang Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 niet echt wat ik zocht, maar voor deze keer zal ik het goed rekenen Reageren
PrioX Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Welk personage heeft zijn of haar eigen podcast op de radio? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Om dan hier maar op voort te borduren: op welke zender heeft hij deze podcast? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Blaine County Talk Radio Reageren
Twedeldie Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Ik weet eigenlijk niks van GTA V, dus de eerste persoon die dit leest mag nu. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Ik weet eigenlijk niks van GTA V, dus de eerste persoon die dit leest mag nu. Ik weet niet of het mag, maar ik zal de proef op de som nemen en een vraag stellen:Welke radiozenders die in GTA V zitten, zaten ook in GTA SA? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik weet eigenlijk niks van GTA V, dus de eerste persoon die dit leest mag nu. Ik weet niet of het mag, maar ik zal de proef op de som nemen en een vraag stellen:Welke radiozenders die in GTA V zitten, zaten ook in GTA SA? radio los santos, WCTR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.