Together Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Hoezo? Dat zijn toch ook vliegtuigen? Waarom moet je ze apart nemen? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Waarschijnlijk bedoeld de vraagsteller ook de nieuwe voertuigen die zijn meegekomen met de Updates. Aan de manier van vraagstellen moet imo wel wat gedaan worden, luchtvoertuig is luchtvoertuig. We hebben: - De Jet - Het Cargo Plane - De Atomic Blimp - De Besra - De Cuban 800 - Mil-Jet - De P996-Lazer - Titan - Velum - Vestra - De Mallard - De Mammatus - En dan nog de Duster. Waarom tel je de Luxor en de Shamal niet mee? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Ik tel de Luxor en Shamal wel mee. Ik bedoel dat je ze niet als 1 moet gaan tellen omdat het hetzelfde model is met een andere texture. Dus als je de Luxor en Shamal bij bovenstaand lijstje voegd krijg je 15 luchtvoertuigen en dat is het goede antwoord dus Narukami is nu. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Geef mij even waar waar verloren zielen voornamelijk rondlopen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Hoeveel gangs zijn er in San Andreas. >>> Door Phoenyxar: Narukami is nog aan de beurt. Als je zelf een vraag wilt stellen zul je eerst zijn vraag correct moeten beantwoorden!<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Aan de hand van een Snapmap of een algemene locatie? Want bij dat laatste: In de omgeving van de Alamo Sea! :o Reageren
Nissan Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Je moet verloren zielen niet aannemen als solo rondtrekkende reizigers Reageren
Nissan Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Voor het geval jij Harsh Souls bedoelde, die bedoel ik niet :3 Reageren
PrioX Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Bedoel je toevallig de zombie die je op Vinewood Boulevard kunt tegenkomen? Click here to view the SnapMap Reageren
Nissan Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Zeker. Volgende voor PrioXCoMBo! Reageren
PrioX Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Thx! Vraag: Welk bedrijf heeft het volgende motto: "We expect the unexpected." ? Reageren
PrioX Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Mors Mutual Insurance. Correct! Reageren
TrueSkum Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Welke Heist members blijven sowieso in leven ook als je ze in elke heist inzet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.