NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Jeetje, wat een onoplettendheid van mij. :o Vanaf welke leeftijd is de Pocket Edition van GTA V geschikt bevonden? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Geen, iets dergelijks bestaat volgens mij namelijk niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Fout, de Pocket Edition bestaat wel degelijk. Reageren
Kratod Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 ik gok 15, want dit zag ik soms vaker Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 12 Het enige goede antwoord! Jouw beurt! Reageren
Kratod Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 (bewerkt) Hoorde dat ik het kan doen, zelf wilde ik een erg moeilijke vraag stelen, maar ik moet nog in LA langs alle plekken. Dan kan ik er een vraag over stellen, dus dat voor een andere keer. Wel heb ik deze vraag en je moet raden waar ik in zit. Mijn vage vraag, als nodig hints Ik zit veilig en kan bijna niet beschoten worden, het enigste wat me kan doden is een explosie....het is wel een duur grapje. Bewerkt: 28 augustus 2015 door Kratod Reageren
Kratod Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Je bent in de buurt, maar wat voor duure auto is het?(Autonaam) Reageren
Kratod Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Kuruma? Jij bent gewoon te slim en je antwoord klopt. Ik kan bijna niet beschoten worden, maar een explosie dood me wel en vernietigt mijn auto ook. Door de verzekering moet de speller veel geld betalen. Mijn volgende vraag word wel super moeilijk, tenzij er hier nog een slim persoon is O:)! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.