PrioX Geplaatst: 24 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 Nog steeds niet volledig. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 (bewerkt) Blista Blista Compact Buffalo Dodo Dominator Duke O'Death Dukes Faction Gauntlet Kraken Marshall Moonbeam Stallion Voodoo Xero blimp Bewerkt: 16 november 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
PrioX Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Ik reken ze goed. De Blista zat overigens al in de eerst uitgave van het spel. Het complete lijstje die ik had: Blista Compact Blista Compact Monkey Buffalo S Sprunk Dominator Pisswasser Gaunlet Redwood Stallion Burgershot Stallion Dukes Dukes O Death Xero Blimp Dodo Kraken Marshall Faction Moonbeam Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Noem alle momenten in de game wanneer we hersenen te zien krijgen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 (bewerkt) Als Trevor Johnny kapottrapt, daarna bij Terry en die andere hapsnurker als 'ie een stukje van Johnny's hersenen onder z'n schoen vandaan peutert en in de missie The Wrap Up, wanneer Andreas in het hoofd geschoten wordt. Bewerkt: 16 november 2015 door Tommie59 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Geen volledig antwoord. Bijna goed Reageren
PrioX Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Als Trevor Johnny kapottrapt, daarna bij Terry en die andere hapsnurker als 'ie een stukje van Johnny's hersenen onder z'n schoen vandaan peutert en in de missie The Wrap Up, wanneer Andreas in het hoofd geschoten wordt. + als ik me niet vergis ligt er ook een stukje hersenen op het dashboard van Trevor's Bodhi. ? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Nog steeds niet wat ik zoek Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 De film Vinewood Zombie? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 Kijk niet te ver in de storyline Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 december 2015 Rapport Geplaatst: 2 december 2015 De dode bewaker in het wachtershuisje in de Proloog? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 (bewerkt) Geen compleet antwoord Zet alles wat je had bij elkaar bedoel ik Bewerkt: 3 december 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Als Trevor Johnny kapottrapt, daarna bij Terry en die andere hapsnurker als 'ie een stukje van Johnny's hersenen onder z'n schoen vandaan peutert en in de missie The Wrap Up, wanneer Andreas in het hoofd geschoten wordt. + als ik me niet vergis ligt er ook een stukje hersenen op het dashboard van Trevor's Bodhi. ? En de dode bewaker in het wachtershuisje in de proloog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.