Jump to content

GTA V Quiz

.Timothy

Recommended Posts

• Reacties 672
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

61

• PrioX

55

• Michael

45

• NickOwnage

44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Door foto's te maken?

Juist! Om precies te zijn: foto's maken zonder fooi aan de straatartiest te geven. Volgende is voor jou!

Geplaatst:

U vraagt, ik draai.. :7

Machine Pistol, Machete, Flashlight, Heavy Revolver, Switchblade, Railgun én de Hatchet.. Ja, dit was 't wel een beetje denk ik. :roll:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn welgemeende excuses voor de vertraging, ik had m'n gedachten bij hele andere zaken. :zz:

Maar de vraag luidt; wie zijn de antagonisten van 't spel?

Geplaatst:

Devin Weston, Steve Haines, Mr Cheng, Stretch, De O'neil broers en The Lost.

Deze reken ik goed. Danger's antwoord was (spijtig genoeg) toch iets té incompleet.

Geplaatst:

Niet dat ik wil mierenneuken ofzo, maar als je de O'Neil Brothers en The Lost MC als antagonisten ziet waarom Merryweather dan niet? The Merryweather Heist, Minor Turbulence, Derailed, etc... het zijn slechts een paar voorbeelden van missies waarin ze je vijand zijn. Donald Percival de CEO van Merryweather heeft dankzij de acties van Michael en meer bepaald Trevor een bloedhekel aan het tweetal, dankzij hen verliest Merryweather ook hun overheidscontract en mogen ze niet langer op Amerikaanse bodem opereren. Ik begrijp dat je hen als onderdeel van Devin Weston ziet aangezien hij aandeelhouder is en Merryweather op je afstuurt in Meltdown, maar de hele relatie tussen de protagonisten en de organisatie gaat veel verder dan dat.

Nu goed, dit wilde ik gewoon even kwijt. Tommie heeft het juiste antwoord gegeven dus mag hij ook de volgende vraag stellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...