JasonStatham Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Het is maar goed dat ik zoveel door North Yankton ben gegaan buiten de missies, aangezien ik mij het meteen kan herinneren haha. Ik heb de map bewerkt en er een rode stip aan toegevoegd. Hopelijk is dat het goed antwoord. Nee, dat klopt niet, de rode stip meot worden verplaatst naar waar het water de weg kruist Helaas kan ik beide antwoorden niet goedkeuren. Asphy zijn antwoord wijkt er maar een klein beetje vanaf en de Koning lijkt op het juiste spoor te zitten, maar het antwoord is niet helemaal duidelijk vind ik Spoor, see what I did there? #mierenneuken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Links van de stip. Waar het water links de weg kruist. (?) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 april 2016 Rapport Geplaatst: 25 april 2016 Links van de stip. Waar het water links de weg kruist. (?) Nee, dit is wat Jespers omschrijving ook suggereert. Jullie zitten op het juiste spoor, maar toch niet helemaal. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 mei 2016 Rapport Geplaatst: 4 mei 2016 Jongens, als ik lees dat de alien te vinden is 'waar het water de weg kruist', dan omschrijft dat deze plek: Jullie zijn zo close! Kom op met het juiste antwoord Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 mei 2016 Rapport Geplaatst: 4 mei 2016 Bij het rechter punt een stukje naar boven Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 mei 2016 Rapport Geplaatst: 4 mei 2016 Wat is de volledige naam van Mr K? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 Wat is de naam van de seriemoordenaar die in een huisje in de woestijn heeft gewoond? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 mei 2016 Rapport Geplaatst: 29 mei 2016 Dat is helemaal goed! Volgende voor DDG! Reageren
Michael Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Aangezien er nog steeds geen opgave is geplaatst in drie dagen: Hoe ontdekt Trevor dat Michael mogelijk nog leeft? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Door een uitzending van Weazel News naar aanleiding van de overval op Vangelico waarin de parkeerwachter herhaald wat Michael tegen hem zei. Dit heeft Michael ook gezegd bij de overval op het Bobcat gebouw in Ludendorff. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.