-Pietelientje Geplaatst: 19 november 2017 Rapport Geplaatst: 19 november 2017 Radio Mirror Park Reageren
Michael Geplaatst: 5 januari 2018 Rapport Geplaatst: 5 januari 2018 @Cabyon Zou je een antwoord kunnen geven op het antwoord van Piet? Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 april 2018 Rapport Geplaatst: 14 april 2018 Sorry jongens! Op 20-11-2017 om 00:17, -Pietelientje zei: Radio Mirror Park Dit is natuurlijk helemaal correct. Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 2 juni 2018 Rapport Geplaatst: 2 juni 2018 Dan blijven we maar bij de radiozenders: Wie is de host van LS Rock Radio? Reageren
Michael Geplaatst: 18 december 2018 Rapport Geplaatst: 18 december 2018 Op 3-6-2018 om 01:12, -Pietelientje zei: Dan blijven we maar bij de radiozenders: Wie is de host van LS Rock Radio? Het antwoord is “Kenny Loggins” Reageren
PrioX Geplaatst: 29 september 2019 Rapport Geplaatst: 29 september 2019 We zijn bijna een jaartje verder. Tijd voor een nieuwe vraag. Wanneer je over het vliegveld of de legerbasis vliegt krijgt je meldingen dat het een besloten luchtruim is en je onmiddellijk moet vertrekken. Er is echter nog een gebied waar je deze melding krijgt. Over welk gebied heb ik het dan? Reageren
Faex Geplaatst: 1 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2019 Hmm.. is het hier? Click here to view the SnapMap Die loods waar leger personeel zich bevindt? Reageren
PrioX Geplaatst: 1 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2019 6 uur geleden, Faex zei: Hmm.. is het hier? Click here to view the SnapMap Die loods waar leger personeel zich bevindt? Helaas niet goed. Reageren
Faex Geplaatst: 2 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2019 Oooh, na even deze Map bestudeerd te hebben denk ik dat het de gevangenis is? Reageren
PrioX Geplaatst: 2 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2019 7 uur geleden, Faex zei: Oooh, na even deze Map bestudeerd te hebben denk ik dat het de gevangenis is? Oh, die ben ik eigenlijk helemaal vergeten te vermeldingen in mijn vraag. Ik reken je antwoord dus goed. Ik bedoelde eigenlijk de golfbaan in Los Santos, gek genoeg krijg je daar ook zulke meldingen. Reageren
Faex Geplaatst: 3 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2019 Haha meen je! Dat wist ik helemaal niet. Leuk nieuwtje, even uitproberen vanavond. Ik weet zo even geen vraag. Mocht je een goede weten dan post hem maar hoor! Reageren
PrioX Geplaatst: 20 oktober 2019 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2019 Door wie krijgt Michael de bijnaam The Sneaky Dude? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.