Phoenyxar Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Dan lijkt 10 het correcte antwoord te zijn? Het is moeilijk om te bepalen wat nu wel of niet LS is. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Tien is inderdaad het goede antwoord. Davis wordt als een zelfstandige stad buiten Los Santos beschouwd, aangezien Davis over zijn eigen gerechtsgebouw beschikt. In totaal zijn er elf metrostations in San Andreas, waarvan een station in Los Santos nog niet in gebruik is en een station in de stad Davis gevestigd is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Oow, ik dacht net dat Del Perro apart gerekend moest worden. Administratieve grenzen, wat een miserie. "Geef mij een SnapMap van een spawnlocatie van de HVY Dump!" Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Dat is er eigenlijk 300 meter naast... Maar kom, volgende voor Jimmiefitz! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Ja, dan moet je 'm ook niet goedkeuren. Maar met SnapMap zit ik er blijkbaar een stuk sneller naast. Wat wordt er in Righteous Slaughter gezegd als je respectievelijk gewurgd, vermoord of verbrand wordt? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 9 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2013 Dat is inderdaad gewurgd, nog twee! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Extra Crispy & Owned. En Molested duss Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2013 Extra Crispy is goed, maar ik zoek een andere kreet dan Owned. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Molested, extra crispy & infected. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Ik zoek toch een andere dan Owned en Infected, hij is eigenlijk heel makkelijk te zien/vinden. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Molested, extra crispy en dan Righteous Slaughterd? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 In de goede richting ja, bijna. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Dan gooi ik 'killed' erbij, haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.