Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Hoi allemaal, Ik kom er net achter dat ik te weinig ruimte op mijn Xbox 360 Arcade heb, namelijk maar maximaal 256 MB. Weet iemand hoe ik dit kan uitbreiden zodat ik GTA V kan installeren? Alvast bedankt! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik neem aan dat het gevolg is van veel geïnstalleerde content? Dan zou ik namelijk gewoon alles verwijderen dat in jouw ogen niet zo belangrijk is. Dingen waar je nooit gebruik van maakt dus. Reageren
Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Maar als alles leeg is, is er 256 MB geheugen, en er is 8 Gb vereist om te spelen. Reageren
bboysoy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Nee de Arcade komt in 256MB en 512MB varianten. De snelste optie is om een USB stick te kopen van 16GB en het daarop zetten. Of je koopt een harde schijf en plaatst die erin. Iets meer werk. Reageren
Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 (bewerkt) Bedankt voor je antwoord bboysoy. Heb je enig idee bij welke winkel ik die kan kopen, een USB stick? Bart Smit? En is opslaan op Cloud Storage ook een optie? Bewerkt: 17 september 2013 door Noodlesoep Reageren
bboysoy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 USB sticks kan je bij elke beetje elektronica winkel kopen. Dixons, Media Markt etc. Harde schijf meer naar computer speciaal zaken. Cloud storage is geen optie. Reageren
Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Maar het moet een speciale USB stick zijn, bedoeld voor de Xbox, of is elke USB stick geschikt? Reageren
bboysoy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/accessories/usb-flash-drive Reageren
Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Dus als ik het goed begrijp is elke USB stick geschikt, maar als die niet is voor geformatteerd (van SanDisk), dan moet je deze zelf nog formatteren? Reageren
Noodlesoep Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik kom net van een computerwinkel hier, zij hadden wel USB sticks maar ik had gelezen dat de USB sticks een transportsnelheid moesten hebben van 15 mb/s voor dit spel. Zij hadden alleen 10 mb/s namelijk. Kan iemand bevestigen dat je inderdaad 15 mb/s nodig hebt en waar je die kan kopen? Bedankt alvast. Reageren
bboysoy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 http://www.kieskeurig.nl/usb-stick/transcend/jetflash_780/prijzen/bezorgen/1046948#prijzen Reageren
Joriz Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Voor snelheid en kortere laadtijden is het zeker aan te raden geen USB stick te gebruiken maar de harschijf in je Xbox te vervangen. Voor meer informatie en uitleg zie: http://www.gtaforum.nl/topic/127810-wat-je-moet-weten-over-de-gta-v-installatie/ Reageren
bambamstudio Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Let op: niet ieder USB stick past achterin de XboX! Slot is vrij klein, en van sommige sticks is de behuizing te groot. Vraag dus in de winkel of je mag ruilen als de stick niet past of, als ze een xbox hebben staan bv media markt) probeer het uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.