SpacyColours Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Glitch of bug tegengekomen in het spel? Post het hier! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik reed ergens een keer tegen een paal en ik kon niet meer achteruit. Na wat gas vooruit geven is het wel gelukt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Alleen dat sommige auto's verdwijnen als je ze een tijdje niet aangeraakt hebt, en aanhangers/trailers die ook wel eens verdwijnen Verder weinig bugs, netjes afgewerkt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Toen ik in Michael zijn huis binnen kwam stond iedereen op het meubilair in plaats van ernaast wat er nogal raar uit zag. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik zag ongeveer vier keer Franklins vriendin naar buiten lopen Heb er wel foto's van op m'n mobiel, zag er echt gaar uit. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Op een gegeven moment reed ik met Franklin vol over het trottoir en spawnde opeens objecten die er luttele seconden eerder nog niet waren. Gelukkig raakte ik ze niet. Reageren
Racemees Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Bij de eerste missie wisselde ik terug naar Michael en toen zag ik weer helemaal de onderkant van de wereld! Voor de rest is het ren fantastische game! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Nog een klein foutje, iets wat je in veel games tegenkomt: als je achter een vrachtwagen rijdt, zelf ook in een iets hoger voertuig, en je doet dat zicht dat je op de motorkap kijkt, tegen de andere vrachtwagen aanrijden, en dan kun je door de laadbak van die vrachtwagen heen kijken Reageren
gta-collector Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Ik heb er ook een: Ergens langs de westelijke snelweg(richting het noorden van Blaine County) keert verkeer op het strand.... North Chumash om precies te zijn, je ziet het alleen op het strand zelf van een afstandje Bewerkt: 25 september 2013 door gta-collector Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Al een paar keer gezien dat een voertuig door het wegdek omhoog glitcht en dan hele rare bewegingen gaat maken. Reageren
Jochems Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Ik viel opeens door een muur heen. En ik liep tegen een onzichtbare muur aan een dag later. :') Reageren
ZeroJens Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 ik zag in micheals huis eens een onzichtbare vrouw steeds binnenkomen met 2 winkelzakken... En constand opnieuw Reageren
Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Bij een stoplicht, vlakbij het safehuis van Travor van de neef van Wayn, lijkt het alsof er over het wegdek glas zit, dus de auto's zweven dan heel raar, maar ze staan wel gewoon recht enzo. Ik ging mijn mail checken (in de auto, bij dat stoplicht), en het was weer normaal. Geen foto's kunnen maken omdat het internet was uitgevallen Reageren
Ata Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Als ik een auto jat bij airport en dan naar mn hangar rijd komen altijd dezelfde auto als mi. Achter me aan gereden als 'politie' Reageren
joshua22 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ik was vandaag dus in michael zijn huis. Ik ging naar de kamer van tracey en ineens waren er 3 tracey's. Ik loop naar beneden staan er binnen voor de deur een stuk of 20 dezelfde bouwvakkers. Allemaal met 1 sticky bom opgeblazen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.