Jump to content

Glitches & Bugs


SpacyColours

Recommended Posts

Nog een klein foutje, iets wat je in veel games tegenkomt: als je achter een vrachtwagen rijdt, zelf ook in een iets hoger voertuig, en je doet dat zicht dat je op de motorkap kijkt, tegen de andere vrachtwagen aanrijden, en dan kun je door de laadbak van die vrachtwagen heen kijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook een: Ergens langs de westelijke snelweg(richting het noorden van Blaine County) keert verkeer op het strand....

North Chumash om precies te zijn, je ziet het alleen op het strand zelf van een afstandje

Bewerkt: door gta-collector
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een stoplicht, vlakbij het safehuis van Travor van de neef van Wayn, lijkt het alsof er over het wegdek glas zit, dus de auto's zweven dan heel raar, maar ze staan wel gewoon recht enzo. Ik ging mijn mail checken (in de auto, bij dat stoplicht), en het was weer normaal. Geen foto's kunnen maken omdat het internet was uitgevallen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vandaag dus in michael zijn huis. Ik ging naar de kamer van tracey en ineens waren er 3 tracey's. Ik loop naar beneden staan er binnen voor de deur een stuk of 20 dezelfde bouwvakkers. Allemaal met 1 sticky bom opgeblazen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...