Sublime Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb ondertussen al wat wat gameplay filmpjes gezien op Youtube, maar in deze filmpjes zit altijd wel een paar seconden waarbij er merkbaar gestotter is. Ik vraag me af of dit alleen Youtube is, of dit ook echt ingame gebeurt? Heeft iemand anders hier last van? Reageren
Michael Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 (bewerkt) Ik heb er zelf geen last van, volgens mij komt dit alleen door Youtube. Bewerkt: 17 september 2013 door Extreem Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 De game loopt bij mij supervlot! Is op Xbox 360. Geen stress Reageren
p-p Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 NIets van te merken op mn eigen xbox, speelt super smooth! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Speelt ook supersmooth op mijn PS3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 De prestaties op de 360 was een punt waar we niet zeker over waren, maar de game loopt verbazingwekkend enorm vlot. Soms wel wat kleine probleempjes met laden (voornamelijk ondergronds) maar dat zijn enkele gebeurtenissen. Ik gok dat het gestotter aan de manier van opnemen of YouTube ligt. Reageren
jeffrey26 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb hem op de ps3 en hij doet het fenomenaal!!!! komy door youtube. Reageren
Joriz Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb nog geen enkele framerate problemen gehad met GTAV. Tot nu toe doet mijn PS3 goed zijn best. Reageren
Dexist Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik kan het af en toe merken, het spel speelt sowieso al wel in een "lagere" fps dan games op pc bijvoorbeeld. Als ik het goed heb 30fps. Soms als er veel explosies zijn krijg ik een kleine drop. maar niet erg ofzo. Ik heb dan ook nog een van de 1ste ps3 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ook bij mij loopt GTA V gewoon super, geen enkel moment last gehad van dergelijke problemen ofzo. Op sommige momenten loopt hij zelfs vlotter dan GTA IV (denk aan meerdere explosies op één moment, wat bij GTA IV tot framedrops leidde). Dus Rockstar Games heeft wat dat betreft fantastisch werk geleverd om de game zo soepel mogelijk te laten lopen op de huidige generatie consoles. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Hier ook geen problemen, al was ik daar wel enigszins bang voor na het zien van gelekte beelden op YouTube. Ik denk nu echter dat dit voornamelijk komt door A: slechte opname apparatuur (inferieure telefoon ipv hitech camera) of B: spel dat werd afgespeeld op 'n analoge tv ipv op HD Reageren
AOSY86 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Hier ook geen probleem, alles verloopt soepel. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Opmerkelijk dat men hier allemaal vol lof is. Zelf merk ik toch wel degelijk dat er af en toe framedrops zijn. Wanneer ik met hoge snelheid een bocht door ga en ik vervolgens een ondergaande zon zie met aan weerszijden een grote wolkenkrabber, heeft mijn PS3 het toch flink moeilijk. Wanneer ik in het donker over een verlaten weg rijd, merk ik dat de framerate toch een stuk hoger licht. Overigens is het nooit zo erg dat het de gameplay te veel beinvloed dat je prestaties er onder lijden. Reageren
Edwins1984 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben het met je eens, ik vind het spel alles behalve vloeiend lopen. Misschien ben ik er overgevoelig voor (en laatste tijd pc gamen helpt ook niet mee) maar het gehele spel heeft zulke lage frames per seconde dat ik bijna niks vloeiends zie gaan... Reageren
Ata Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 xBox 360, helemaal geen problemen mee.. Heb hem al 5 jaar en niks geen last van wat dan ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.