Jump to content

GTA V Framerate op consoles


Sublime

Recommended Posts

Ik heb ondertussen al wat wat gameplay filmpjes gezien op Youtube, maar in deze filmpjes zit altijd wel een paar seconden waarbij er merkbaar gestotter is. Ik vraag me af of dit alleen Youtube is, of dit ook echt ingame gebeurt?

Heeft iemand anders hier last van?

Link to comment
Delen op andere websites

De prestaties op de 360 was een punt waar we niet zeker over waren, maar de game loopt verbazingwekkend enorm vlot. Soms wel wat kleine probleempjes met laden (voornamelijk ondergronds) maar dat zijn enkele gebeurtenissen. Ik gok dat het gestotter aan de manier van opnemen of YouTube ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het af en toe merken, het spel speelt sowieso al wel in een "lagere" fps dan games op pc bijvoorbeeld. Als ik het goed heb 30fps.

Soms als er veel explosies zijn krijg ik een kleine drop. maar niet erg ofzo. Ik heb dan ook nog een van de 1ste ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Ook bij mij loopt GTA V gewoon super, geen enkel moment last gehad van dergelijke problemen ofzo. Op sommige momenten loopt hij zelfs vlotter dan GTA IV (denk aan meerdere explosies op één moment, wat bij GTA IV tot framedrops leidde). Dus Rockstar Games heeft wat dat betreft fantastisch werk geleverd om de game zo soepel mogelijk te laten lopen op de huidige generatie consoles. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ook geen problemen, al was ik daar wel enigszins bang voor na het zien van gelekte beelden op YouTube. Ik denk nu echter dat dit voornamelijk komt door A: slechte opname apparatuur (inferieure telefoon ipv hitech camera) of B: spel dat werd afgespeeld op 'n analoge tv ipv op HD

Link to comment
Delen op andere websites

Opmerkelijk dat men hier allemaal vol lof is. Zelf merk ik toch wel degelijk dat er af en toe framedrops zijn. Wanneer ik met hoge snelheid een bocht door ga en ik vervolgens een ondergaande zon zie met aan weerszijden een grote wolkenkrabber, heeft mijn PS3 het toch flink moeilijk. Wanneer ik in het donker over een verlaten weg rijd, merk ik dat de framerate toch een stuk hoger licht. Overigens is het nooit zo erg dat het de gameplay te veel beinvloed dat je prestaties er onder lijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met je eens, ik vind het spel alles behalve vloeiend lopen. Misschien ben ik er overgevoelig voor (en laatste tijd pc gamen helpt ook niet mee) maar het gehele spel heeft zulke lage frames per seconde dat ik bijna niks vloeiends zie gaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...