mikegta5 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 (bewerkt) Wie een speciale editie van GTA V kocht, kreeg daarbij onder meer een map. Nu is gebleken dat die map enkele geheime boodschappen bevat die zichtbaar worden onder UV-licht. Zo worden bepaalde gebieden aangeduid waar je mogelijk wel eens een kijkje wil gaan nemen. Ook staat er een routebeschrijving die je naar een groot stuk land brengt dat je blijkbaar kan kopen, daarom ook dat je 500.000 dollar cash moet meebrengen. T.P.E - Trevor Philips Enterprises. Weaponry, narcotics, intimidation and casual wear. Lago Zan Cudo. Great Ocean, Highway north, through north Chumash, 0.5 miles past Raton Canyon. When guard rail ends, follow the dirt road down the docks. Bring $500,000 cash. Bewerkt: 17 september 2013 door mikegta5 Reageren
mikegta5 Geplaatst: 17 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb geen UV-lamp daarvoor heb ik de plaatjes erbij gezet zodat je toch kunt zien waar het is even vergelijken met je eigen map en je kunt het vinden mij is het ook gelukt Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Zou dit ook werken met de Standard Edition , maar dan zonder de map? Reageren
jobator Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Zou dit ook werken met de Standard Edition , maar dan zonder de map? i.i.g. kan het wel ook met de collecters edition. Alleen ff snel langs me zus met een zonnebank dan. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb nog een UV lamp van de zolder kunnen oprakelen. Er staat inderdaad best wel veel op de map. Ik zal kijken of ik straks foto's kan maken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Collector's. Het werkt dus alleen met de blauwe map, niet de standaard map. Dat was misschien niet helemaal duidelijk uit de hoofdpost. Reageren
TryX Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Als ik het zo allemaal hoor met al die extra's, had ik beter een collectors editie kunnen halen.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Hier een paar extra foto's. Scherp stellen was lastig want ik ben niet echt bedreven met camera's. De flitser sprong steeds aan vanwege het gebrek aan het licht. Reageren
TryX Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 thnx Ben je er ingame ook heen geweest? Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Ik houd zoveel van hun alien easter eggs Maakte San Andreas helemaal speciaal voor me Tenzij dat tekentje geen alien moet voorstellen... Bewerkt: 20 september 2013 door Goten21 Reageren
ShootDaan Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik dacht zelf eerst aan een haai, maar nu je het zegt! Ik weet wel dat er ergens in het water een geschonken uvo ligt en ik kan je beloven dat die awesome is! Reageren
woveriene Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 iemand dat stukje land al gekocht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.