Jump to content

Problemen instaleren?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wellicht kunnen jullie mij helpen? ik heb gta5 net binnen gekregen voor de xbox en heb hem al drie keer geinstaleerd op mijn 16 gb usb stick. maar steeds tijdens het downloaden blijft hij vastzitten als hij de volledige mbs heeft gedownload?

Mijn usb stick voldoet verder aan alle eisen?

B.v.d.

Geplaatst:

uuh usb stick? moet de installatie niet op de interne hdd gezet worden, wat die ook standaard doet? waarom in godsnaam op usb? ligt het aan mijn? jongens mis ik iets??

Geplaatst:

uuh usb stick? moet de installatie niet op de interne hdd gezet worden, wat die ook standaard doet? waarom in godsnaam op usb? ligt het aan mijn? jongens mis ik iets??

Ik heb een arcade xbox? zonder harde schijf maar sla alle games altijd op, op een usb stick?

Geplaatst:

Wellicht kunnen jullie mij helpen? ik heb gta5 net binnen gekregen voor de xbox en heb hem al drie keer geinstaleerd op mijn 16 gb usb stick. maar steeds tijdens het downloaden blijft hij vastzitten als hij de volledige mbs heeft gedownload?

Mijn usb stick voldoet verder aan alle eisen?

B.v.d.

Ik heb excact hetzelfde probleem, zodra de tweede schijf erin gaat komt er een "alert" in beeld. Bij navraag blijkt dat je aan een 16gb geheugenstick ruim voldoende geheugen hebt om het spel te installeren en ook te spelen. Echter zie ik telkens na de foutmelding dat de gehele 16gb verbruikt zijn wat nogal vaag is bij een installatie van 8gb....

Onderstaand de mail die het bevestigt:

"U vraagt of het artikel 'SanDisk Usb Flash Drive 16 GB Zwart Xbox 360' voldoende geheugen biedt om de game 'GTA V' voor de Xbox 360 te installeren. Wij voorzien u graag van antwoord.

De grootte van de verplichte installatie is ongeveer 7.8 GB. Dit artikel biedt dus inderdaad genoeg ruimte om de game 'GTA V' te installeren.

Wij wensen u alvast veel gameplezier."

2qcgj81.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...