Dipsie8 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Hai, Op de radar staat de afstand naar *** in Miles, Kan ik dit veranderen naar Kilometers? Zoja, hoe? Mvg, Dipsie8 Reageren
kevingouda Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Dit wil ik ook heel graag weten Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Nee, volgens mij is dat niet mogelijk. Omdat het spel zich in de VS situeert is het eigenlijk logisch dat men voor miles in plaats van kilometers heeft gekozen. Om toch ongeveer te weten te komen hoe ver het is kun je het aantal miles delen door 0,6. Immers, 1 mile = 1,6 km. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2013 :c Ik had ergens in een stream KM gezien ipv Mile Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Wellicht heeft dit te maken met de taalinstellingen. Wanneer je de game op Duits speelt wordt de afstand met KM's aangeduid en bij Engels (Verenigde Staten) met Miles. Ik weet dit overigens niet zeker en dit is maar een gedachte. Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb de game nog niet binnen, maar ik neem aan dat dit te veranderen is in het hoofdmenu... Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb de game nog niet binnen, maar ik neem aan dat dit te veranderen is in het hoofdmenu... Ohja! Misschien moeten we even bij de instellingen kijken, heren! Nee, als het zo makkelijk was, was dit topic niet nodig geweest... Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Klopt, klopt, maar ik trap graag open deuren in! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.