wie-ajax Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik heb een probleem met mijn xbox, het is een arcade xbox dus ik heb geen harde schijf, Mijn gta5 staat op mijn xbox en als ik mijn disc er in stop komt die tot 7676mb/7676mb, daarna blijft die op installing en gebeurt er vervolgens niks. Weet iemand hoe het zit wat ik wil natuurlijk graag gta5 spelen. Owja de usb stick die ik gebruik is een bsix 16gb usb. Reageren
Sublime Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Ik kan je niet echt helpen aangezien ik nooit een Xbox heb gehad, maar wat vaak gebeurt in windows is dat als je kopieert naar een USB device dat aan het einde (of dat lijkt het tenminste) het heel lang duurt voordat de tranfser wordt gesloten. Misschien kan je hem dus gewoon even een uurtje of 2 aan laten staan. USB2 is namelijk niet de meest snelle standaard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.