Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
je kan hem toch ook gewoon kopen?

Mag jij me vertellen waar. :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

48

• Tommie59

30

• Michael

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat je als je alle wapens, spawnpoints, etc. al geplaatst hebt in de Creator, dat je 'Randomize' niet moet gebruiken. Kan weer helemaal overnieuw beginnen..

Geplaatst:
Dat je als je alle wapens, spawnpoints, etc. al geplaatst hebt in de Creator, dat je 'Randomize' niet moet gebruiken. Kan weer helemaal overnieuw beginnen..

Haha daar was ik ook achter gekomen.

Geplaatst:

Dat je in de Content Creator heel Los Santos & Blaine County kan zien in vogelvluchtperspectief. Het zou wel vet zijn als iemand heel LS en BC zo in kaart zou kunnen brengen! :)

Geplaatst:

Dat de BMX hoger springt dan de Mountain Bike (ja klinkt logisch, maar ik moest het toch eerst eens zien) en dat het leuk is om in mensen hun tuin komen binnenfietsen.

Geplaatst:

Dit is wel 18+ info maargoed dat is GTA5 ook.

Dat als ik met Michael de slaapkamer inloop zijn vrouw op bed lig en dan verschrikt zegt, ooh didnt hear u come in, en dan gauw een roze dildo weggooit :engel:

Geplaatst:

No way. :7 Dat heb ik nog niet meegemaakt. :7

Dat de Bodhi van Trevor wanneer je hier een rolkooi op zet, meer de neiging lijkt te hebben om te gaan rollen. :7 Dat ding is bijna niet overeind te houden!

dat auto`s wel van beton lijken en voornamelijk bij langzame snelheid aanrijdingen geen centimeter meegeven en zelf met een vrachtwagen of bus o.i.d niet opzij te duwen zijn , zeer irritant :vp:

Bewerkt: door sasso25

Dat hetgene waar ik het meest tegenop keek toch leuk was. Namelijk golfen, vandaag geprobeerd om onder of op par te komen. Ik zag er erg tegen op omdat het me best lastig leek en veel tijd zou kosten. In totaal maar 2 maal een heel rondje bezig geweest en hoppa gehaald!! :klap: Zo veel tijd kostte het eigenlijk niet als je steeds de wandelingen tussen shots kan skippen, en het was eigenlijk best leuk om te doen. Aan de hele uitleg die ik gevonden had op internet had ik ook weinig, was gewoon doen en hop gelukt. Nu alleen nog stuntjumps en de 100% is bereikt.

Bewerkt: door madviper
Geplaatst:

Vandaag heb ik geleerd dat de auto van Trevor, Betty, eigenlijk best een toffe wagen is als je hem naar LS Costums brengt. Ik vond het altijd een vreselijke wagen!

Geplaatst:

Ben vandaag op Space Ship Parts jacht gegaan, heb dus wel wat leuke dingen gezien.

Zo is er een hoog reclamebord waar je op kon klimmen, ergens in Zuidwest Los Santos. Vond ik wel leuk. En in het noorden is er een rehab center.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...