FcUtreg4Life Geplaatst: 8 december 2013 Rapport Geplaatst: 8 december 2013 (bewerkt) je kan hem toch ook gewoon kopen? Mag jij me vertellen waar. Bewerkt: 8 december 2013 door FcUtreg4Life Reageren
JJ-B Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb heel wat mooie plekjes in de natuur ontdekt. Ik vind het platteland echt het leukste gedeelte van GTA Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Dat je als je alle wapens, spawnpoints, etc. al geplaatst hebt in de Creator, dat je 'Randomize' niet moet gebruiken. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.. Reageren
JustDuco Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Dat je als je alle wapens, spawnpoints, etc. al geplaatst hebt in de Creator, dat je 'Randomize' niet moet gebruiken. Kan weer helemaal overnieuw beginnen.. Haha daar was ik ook achter gekomen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 december 2013 Rapport Geplaatst: 12 december 2013 Dat als je je camera draait het hoofd van je personage meedraait. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 Dat je in de Content Creator heel Los Santos & Blaine County kan zien in vogelvluchtperspectief. Het zou wel vet zijn als iemand heel LS en BC zo in kaart zou kunnen brengen! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2013 Rapport Geplaatst: 19 december 2013 Dat de BMX hoger springt dan de Mountain Bike (ja klinkt logisch, maar ik moest het toch eerst eens zien) en dat het leuk is om in mensen hun tuin komen binnenfietsen. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Dit is wel 18+ info maargoed dat is GTA5 ook. Dat als ik met Michael de slaapkamer inloop zijn vrouw op bed lig en dan verschrikt zegt, ooh didnt hear u come in, en dan gauw een roze dildo weggooit Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 No way. Dat heb ik nog niet meegemaakt. Dat de Bodhi van Trevor wanneer je hier een rolkooi op zet, meer de neiging lijkt te hebben om te gaan rollen. Dat ding is bijna niet overeind te houden! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Vliegtuigen worden wit door de sneeuw Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Dat als je dronken foto's maakt de foto's ook blurry zijn. Reageren
sasso25 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) dat auto`s wel van beton lijken en voornamelijk bij langzame snelheid aanrijdingen geen centimeter meegeven en zelf met een vrachtwagen of bus o.i.d niet opzij te duwen zijn , zeer irritant Bewerkt: 28 december 2013 door sasso25 Reageren
madviper Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Dat hetgene waar ik het meest tegenop keek toch leuk was. Namelijk golfen, vandaag geprobeerd om onder of op par te komen. Ik zag er erg tegen op omdat het me best lastig leek en veel tijd zou kosten. In totaal maar 2 maal een heel rondje bezig geweest en hoppa gehaald!! Zo veel tijd kostte het eigenlijk niet als je steeds de wandelingen tussen shots kan skippen, en het was eigenlijk best leuk om te doen. Aan de hele uitleg die ik gevonden had op internet had ik ook weinig, was gewoon doen en hop gelukt. Nu alleen nog stuntjumps en de 100% is bereikt. Bewerkt: 28 december 2013 door madviper Reageren
Game075 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Vandaag heb ik geleerd dat de auto van Trevor, Betty, eigenlijk best een toffe wagen is als je hem naar LS Costums brengt. Ik vond het altijd een vreselijke wagen! Reageren
thebig Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ben vandaag op Space Ship Parts jacht gegaan, heb dus wel wat leuke dingen gezien. Zo is er een hoog reclamebord waar je op kon klimmen, ergens in Zuidwest Los Santos. Vond ik wel leuk. En in het noorden is er een rehab center. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.