Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Als je z'n grootte gastank kapot schiet moet je erin staan.

Als je dan snel saved met je telefoon en weer je savegame

laad dan is de gastank gemaakt en zit je erin. :puh:

Op het legerbasis staat er sowieso 1, of meer.

Als je erin bent kunnen de soldaten je niet zien.

Je kan dan gewoon schieten. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schieten in een olietank? Klinkt alsof iemand een Darwin Award verdient :7
Die tank is dan doorzichtig. Hij ontploft niet als je erin schiet.Soldaten schieten ook niet op jou omdat ze je niet zien.Ze zoeken je wel bij de plek waar je zit.

Filmpje! :)

Deze tank is dan ergens anders maar je hebt sowieso 1 tank bij het legerbasis

staan, of meer tanks. Weet ik niet. Maar als je lol wilt hebben moet je daar

heen gaan. :)

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

-Als je een lichaam in een zwembad duwt dan zal dat eerst naar boven komen drijven en na een tijdje beginnen zinken: realistisch detail

-In de avond kun je house party's tegenkomen (kleine van enkele vrienden, maar ook grote van 20 met muziek en drank)

-Zwervers durven je voertuig stelen als je het even onlettend achterlaat

Link to comment
Delen op andere websites

Naja het was voor mij iig een ontdekking mischien voor de meesten hier niet maargoed ik vraag tegelijk een beetje om hulp.

Ik was met Michael wat aan het klooien totdat ik een huis benaderde en er een soort feest daar achterthuis plaatsvond waar meerdere Mexicanen metdie grote sombrero`s en gitaren rondhingen, anyway er was ook een blue dot midden in die party, maar ik werd overrompeld door die Mexicanen en dodelijk afgetuigd.

Nu kan ik maar niet het huis/party weer vinden, het was volgens mij inde buurt van die grote bouwtorens, maar wat ik ook zoek nada/noppes, mischien iemand een hint of idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Naja het was voor mij iig een ontdekking mischien voor de meesten hier niet maargoed ik vraag tegelijk een beetje om hulp.

Ik was met Michael wat aan het klooien totdat ik een huis benaderde en er een soort feest daar achterthuis plaatsvond waar meerdere Mexicanen metdie grote sombrero`s en gitaren rondhingen, anyway er was ook een blue dot midden in die party, maar ik werd overrompeld door die Mexicanen en dodelijk afgetuigd.

Nu kan ik maar niet het huis/party weer vinden, het was volgens mij inde buurt van die grote bouwtorens, maar wat ik ook zoek nada/noppes, mischien iemand een hint of idee?

Misschien was dit tijdstip afhankelijk?
Link to comment
Delen op andere websites

Dat de politie ook een auto steelt als ze je achtervolgen maar geen auto tot hun beschikking hebben, zo beukte er telkens een Mini Cooper tegen mijn kont.

Er kan ook een AI brandweerwagen met sirene rondrijden. Na even achtervolgen bleek dat er niet echt een brand was.

Link to comment
Delen op andere websites

-Dat je geen bunny-hops kunt doen met een sportfiets (had de Endurex), als je daarentegen de R1/RB-knop inhoudt gaat je character in een aerodynamische houding zitten. Als ik dit eens had geweten voordat ik de Coyote Cross Country had gedaan

-Er is een kleine replica van een Mexicaans dorpje in Los Santos, gelijk een RDR-gevoel erbij

Link to comment
Delen op andere websites

Dat NPC's achterin een 2-deurs auto kunnen zitten. Kwam een groepje criminelen tegen die aan het vechten waren met de politie. Werden achtervolgd. Heb ik de twee criminelen die voorin zaten neergeschoten. Die achterin zat bleef op mij schieten. Toen ik hun auto meenam, met die kerel nog achterin, bleef hij zitten met zijn pistool nog getrokken :7 Jammer dat ik al gauw door de voorruit vloog en dood was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...