Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat je bij gemaakte Snapmatic foto's tekst kunt toevoegen (één woord).

Start > Gallery > Foto uitvergroten (selecteren) > Add Meme Text (Xbox 360 = X | PS3 = vierkant).

Je kan dan verschillende lettertypes, kleuren, posities en de grote van de tekst kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je een hoertje op kan pikken en mee kan nemen in je garage.

heb regelmatig dat er andere spelers in mijn garage lopen als ik binnen kom, ze verdwijnen binnen 2 seconden ofzo.

Ik denk andere spelers die in hun garage lopen.

Bewerkt: door Copkiller_
Link to comment
Delen op andere websites

Dat verkeerslichten niet altijd op groen gaan, maar soms van rood naar oranje en dan weer rood. :?

Ennuh ... dat als je achter iemand staat bij het stoplicht en je geeft 'n beetje gas, dan geeft de persoon voor je je soms de vinger. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb me gisteren door een hoertje laten pijpen en was 50dollar, pijpbeurt gedaan, hoertje stapt uit de wagen en ik schiet haar neer en steel haar 60dollar. Resultaat : pijpbeurt gratis + 10dollar extra :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ennuh ... dat als je achter iemand staat bij het stoplicht en je geeft 'n beetje gas, dan geeft de persoon voor je je soms de vinger. :D

En als je dan vrolijk door blijft gaan, dan kan deze persoon uitstappen om met je op de vuist te gaan. Grote fout :D

Link to comment
Delen op andere websites

-Hoe de mechanics werken bij het oversteken van een kruispunt en hoe het verkeer reageert

-Dat ik eens vaker snel moet wisselen van character na een missie te voltooien, de anderen hebben soms wel eens wat te zeggen/doen in verband met de missie

-Niet alle filmpjes zijn dynamisch gescript

Link to comment
Delen op andere websites

- Bij een random event tegen over je grove street garage je 2 overvallers moet helpen weg te komen, een van de overvallers is Packy uit GTA IV.

- Toen ik met franklin michael ging op halen voor een hang out, en ik parachute sprong en weer op de grond terecht kwam zie je michael ook met een parachute en als hij land zegt hij

'I got one too'

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gister met men character Pïswassertjes aan het drinken in men appartementje, dus ik liep helemaal belabberd naar buiten...

Drink ik er nog een paar, val ik face-first op de stoep en spawn ik voor een ziekenhuis :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...