PrioX Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Dat je bij gemaakte Snapmatic foto's tekst kunt toevoegen (één woord). Start > Gallery > Foto uitvergroten (selecteren) > Add Meme Text (Xbox 360 = X | PS3 = vierkant). Je kan dan verschillende lettertypes, kleuren, posities en de grote van de tekst kiezen. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Dat als je 'n auto steelt en het alarm gaat af, aankomende voetgangers gauw omdraaien en de andere kant op lopen/rennen. Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Je een hoertje op kan pikken en mee kan nemen in je garage. heb regelmatig dat er andere spelers in mijn garage lopen als ik binnen kom, ze verdwijnen binnen 2 seconden ofzo. Ik denk andere spelers die in hun garage lopen. Bewerkt: 5 januari 2014 door Copkiller_ Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Dat verkeerslichten niet altijd op groen gaan, maar soms van rood naar oranje en dan weer rood. Ennuh ... dat als je achter iemand staat bij het stoplicht en je geeft 'n beetje gas, dan geeft de persoon voor je je soms de vinger. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Heb me gisteren door een hoertje laten pijpen en was 50dollar, pijpbeurt gedaan, hoertje stapt uit de wagen en ik schiet haar neer en steel haar 60dollar. Resultaat : pijpbeurt gratis + 10dollar extra :D Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ennuh ... dat als je achter iemand staat bij het stoplicht en je geeft 'n beetje gas, dan geeft de persoon voor je je soms de vinger. En als je dan vrolijk door blijft gaan, dan kan deze persoon uitstappen om met je op de vuist te gaan. Grote fout Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Heb zelf geen gta maar weet wel wat Als je bij de laaste missie C kiest dat bij de auto van devin MONIED ofzo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 -Hoe de mechanics werken bij het oversteken van een kruispunt en hoe het verkeer reageert -Dat ik eens vaker snel moet wisselen van character na een missie te voltooien, de anderen hebben soms wel eens wat te zeggen/doen in verband met de missie -Niet alle filmpjes zijn dynamisch gescript Reageren
madviper Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Dat wanneer je bij grove street voor een gangmember gaat staan, hij pissig wordt en z'n wapen van onder z'n shirt weghaald om mee te dreigen, als je dan vervolgens wegloopt stopt hij hem terug. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Dat als je in 'n gangwar verwikkeld bent (in dit geval met de Vagos) ze niet alleen op je schieten, maar ook hun honden op je af sturen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 dat je in een Cavalcade een geluidsinstallatie kan laten bouwen. is het misschien bekend of er meer autos zijn die dit kunnen? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Geplaatst: 20 januari 2014 Nee is alleen met de Cavalcade zo, Deze geluidsinstallatie is dan ook exact hetzelfde als de Spanish Lords versie in GTA IV. Reageren
Shopke Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Dat je niet alleen in de bank kunt, maar ook in de kluis! (Maar dat wist iedereen al) Reageren
Santos1995 Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 - Bij een random event tegen over je grove street garage je 2 overvallers moet helpen weg te komen, een van de overvallers is Packy uit GTA IV. - Toen ik met franklin michael ging op halen voor een hang out, en ik parachute sprong en weer op de grond terecht kwam zie je michael ook met een parachute en als hij land zegt hij 'I got one too' Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Geplaatst: 22 januari 2014 Ik gister met men character Pïswassertjes aan het drinken in men appartementje, dus ik liep helemaal belabberd naar buiten... Drink ik er nog een paar, val ik face-first op de stoep en spawn ik voor een ziekenhuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.