Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is er een onzichtbaarheidscheat?

Dat je de game en zijn verhaallijn echt vele malen beter begrijpt als je hem al eens hebt uitgespeeld. Bij een eerste keer spelen snap je vaak niet echt wat er gaande is. Ook zijn er enkele van die droge grapjes die je pas opmerkt als je een missie al eens hebt gedaan. Bijvoorbeeld bij Daddy's Little Girl zegt Jimmy: "I'll show you exactly what you want." voordat je vertrekt. Mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

- Amanda's yoga/skippie bal

- Dat bij 1 van Michael's buren altijd een paar chicks rondlopen.

- Dat je een golfbal een spin kan geven als hij al weg is.

- Dat als je het spel begint, auto's veel beter gerandomiseerd worden dan als je het even speelt

Link to comment
Delen op andere websites

-Politieagenten hebben radio's rond hun schouders. Als ze een dood lichaam merken zullen ze de ziekenwagen bellen.

Hier een foto:

0_0.jpg

-Als je bij de zendmast van Vinewood rondwandelt, zal er een bewaker naar u toe komen met een hond. De bewaker wilt dat je weg bent.

-Franklin kan hondentaal begrijpen.

-Wanneer je de lichten van een poliewagen word vernietigd, gebruiken ze zoeklampen (s'nachts)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de game nog altijd faalt met auto's opslaan in singleplayer. Ik had een Phoenix in de garage van Trevor gezet in Sandy Shores. Een paar missie's later kreeg ik een melding dat mn Phoenix in beslag genomen was. :')

Ben er ook achter gekomen als je te dicht bij een politie agent gaat staan, je gearresteerd wordt.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dat sommige random uitspraken van de protagonisten verwijzingen bevatten naar de vorige games. Zo roept Michael soms eens: "Daddy's back, bitches!" - Eerste zin uit IV. Oow en ik heb nu pas door wat de praatzender is op de radio...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je een helikopter ondersteboven vliegt hij gewoon blijft vliegen. Ik kreeg dit voor elkaar tijdens coveted toen ik een beetje verlept aanvloog. Ik bugte vloog toen ondersteboven. Toen was de missie afgelopen want de container was bezorgd.

Dat je met een jet kan vliegen als een hovercraft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...