Msigamer08 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere. Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks. And so much more! Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op? Boeing 737 kan wel je moet de gele hebben dacht ik Reageren
KVV Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Er leeuwen in de bergen lopen. Bovenaan bij de kabelbaan in het 'huisje' ligt een gratis parachute. Reageren
MrJurrian Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik moet zeggen dat die "emergency medewerkers" wel erg agressief zijn.. Loop iets te dicht langs hem heen en krijg meteen een paar tikken. Ja pfff. Gisteren stond ik even lekker te kletsen met Trevor. Had de auto midden op de weg staan waardoor de ambulance er niet langs kon. Die gasten bleven maar tegen mijn auto aanbeuken. Aso's. Reageren
Janneman1 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 - Ben er achtergekomen dat je op een legerbasis opgeblazen wordt door tanks (als je in de auto zit) - Verder kon ik niet meer uit de metro stappen, er in was geen probleem.. er uit wel.. (quick save + load was de oplossing).. of weet iemand een betere? - O ja die poema's irritant!!!.. je kan ze dood rijden met een quad Reageren
thebig Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Net een.oude bekende uit IV tegengekomen. Packie McReary Reageren
Losqualo Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen. P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat een brandweerwagen uiterst geschikt is om van politie te vluchten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen. P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. Reageren
Losqualo Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen. P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. Serieus? Dat moet dan per ongeluk gebeurd zijn straks nog eens even checken! Reageren
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Nee, klopt sowieso niet. Ik weet zeker dat ik dit tattoo ook heb gezien toen ik voor het eerst tattoo's ging zetten bij trevor. Ook heeft hij bij z'n nek een lijntje waarbi staat ' cut here' Reageren
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen. P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. Die tattoo staat er gewoon altijd hoor, misschien heb jij he weg gehaald. Major plot spoiler Die tattoo is natuurlijk na aanleiding van het North Yankton gebeuren Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat de maan beweegt. Ik weet niet of dat in andere gta's is. Let er eigenlijk niet op Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Dat je in missies even iets anders doet dan wat hoort - zo schoot ik een keer een gast dood die chop 2 tellen later ook gedood zou hebben - dat je dan gelijk failt. Bewerkt: 19 september 2013 door GTA5VehicleFreak Reageren
GTA013 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere. Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks. And so much more! Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op? Waar zijn die vliegvelden dan? Reageren
bboysoy Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Iemand hier die Trevor op (een oudere versie van) Raoul Duke (Johnny Depp) uit de film 'Fear and loathing in Las Vegas' vind lijken? http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1154/MFfw50ZTzkKx44X7lrAl9g/0_0.jpg Bewerkt: 20 september 2013 door bboysoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.