fcdenhaag Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Wie van jullie heeft de eerste heist al gedaan Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Iedereen toch? Het is de openingsmissie. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 De eerste echte heist, met gas! ik hield er 700.000 Dollar aan over. Vet level, voorbereiding is ook cool om te doen! Ben nu bezig met de tweede heist, een vrachtschip. Reageren
fcdenhaag Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ja ik heb ook de gas manier gekozen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik ging dus voor loud, flikkert zo'n gast op de bek tijdens de vlucht. -1.500.000 dollar. Iets van 3 ton aan overgehouden Reageren
bboysoy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik ging voor smart, gozer ging ook op zijn smoel. Had op de gunman bezuinigd, omdat we toch geen wapens nodig hadden. Maar dit had dus ook effect op de getaway. Als ik van te voren wist dat hij ook moest wegkomen met de buit, dan had ik een andere persoon gekozen. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Ik ging dus voor loud, flikkert zo'n gast op de bek tijdens de vlucht. -1.500.000 dollar. Iets van 3 ton aan overgehouden Bij mijn gas aanval ging ook 1 op zijn bek met die motor, vlak voor de tunnel.. Maar jij heb er dus aanzienlijk minder aan overgehouden.. Ik had iets meer dan 3.5 miljoen en 7 ton over. Bewerkt: 18 september 2013 door Dyaroon Reageren
Ata Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Alles goed gegaan, ook gas, maximale gepakt bij de juwelier alleen had iedereen op zijn best. Totale bedrag weet ik niet maar +- 8 ton met Michael. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik ging voor smart, gozer ging ook op zijn smoel. Had op de gunman bezuinigd, omdat we toch geen wapens nodig hadden. Maar dit had dus ook effect op de getaway. Als ik van te voren wist dat hij ook moest wegkomen met de buit, dan had ik een andere persoon gekozen. haha! ik heb precies het zelfde gedaan! Reageren
maikel jonson Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Ik heb die heist (smart versie) ook al gedaan maar ik kreeg 'per toeval' een extra persoon ter beschikking om uit te kiezen. Je moet van Lester die gozer van lifeinvader opblazen met zijn eigen prototype telefoon. Je krijgt dan een telefoontje van Lester die je aanraadt om je op de beurs te begeven. Als je dan aandelen koopt van Lifeinvader die dan door de evenementen van eerder bijna niets meer waard zijn belt je die andere gozer op waarvoor je de computer 'virus free' moest maken op om je te vertellen dat hij je door heeft. Zijn aandelen zijn niets meer waard en hij is ontslagen. Hij vraagt om in de toekomst aan je te denken voor werk. Zijn skills zijn de slechtste van de drie hackers (hij vraagt dus maar een kleine 'fee') maar toch kreeg ik alle glazen kasten op tijd leeg met nog 2 seconden te gaan. Omdat ik op hem bespaart had in plaats van de chauffeur en de gunman kreeg ik dus toch nog een mooie buit van een goeie een miljoen voor micheal. Bewerkt: 18 september 2013 door maikel jonson Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb rond de 700k overgehouden aan de eerste heist, had de personen met de meeste skills uitgekozen, zodat ik in ieder geval zeker wist dat ik deze missie zou halen. Ik had ook smart gedaan. Reageren
Jochems Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb gekozen voor de lawaai manier of hoe je het ook wilt noemen.. Kort maar krachtig. Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb die heist (smart versie) ook al gedaan maar ik kreeg 'per toeval' een extra persoon ter beschikking om uit te kiezen. Je moet van Lester die gozer van lifeinvader opblazen met zijn eigen prototype telefoon. Je krijgt dan een telefoontje van Lester die je aanraadt om je op de beurs te begeven. Als je dan aandelen koopt van Lifeinvader die dan door de evenementen van eerder bijna niets meer waard zijn belt je die andere gozer op waarvoor je de computer 'virus free' moest maken op om je te vertellen dat hij je door heeft. Zijn aandelen zijn niets meer waard en hij is ontslagen. micheal. Ik kreeg dat ook, maar ik heb geen aandelen of wat dan ook geïnvesteerd. Hoe heette die kerel van jou dan? Die van mij vroeg een cut van ongeveer 4% in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.