Jump to content

eerste heist


fcdenhaag

Recommended Posts

Ik heb die heist (smart versie) ook al gedaan maar ik kreeg 'per toeval' een extra persoon ter beschikking om uit te kiezen. Je moet van Lester die gozer van lifeinvader opblazen met zijn eigen prototype telefoon. Je krijgt dan een telefoontje van Lester die je aanraadt om je op de beurs te begeven. Als je dan aandelen koopt van Lifeinvader die dan door de evenementen van eerder bijna niets meer waard zijn belt je die andere gozer op waarvoor je de computer 'virus free' moest maken op om je te vertellen dat hij je door heeft. Zijn aandelen zijn niets meer waard en hij is ontslagen. micheal.

Ik kreeg dat ook, maar ik heb geen aandelen of wat dan ook geïnvesteerd. Hoe heette die kerel van jou dan? Die van mij vroeg een cut van ongeveer 4% in ieder geval.

Rickie Lukens, vreemd want ik heb playtroughs gezien op YT die die kerel niet als optie kregen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maikel jonson

    3

  • Ata

    2

  • fcdenhaag

    2

  • Dyaroon

    2

1 tip: gebruik altijd de slechtse crewmembers je hebt er toch bijna niks aan dus krijg je zelf meer geld, zelf op de laatste heist wat redelijk moeilijk is moet je toch bijna alles zelf doen en vergeet niet je bent niet alleen, je ben met 3 ;) franklin, micheal en trevor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de eerste heist een ongelooflijke randdebiel op die motoren zet, heb je wel kans dat 'ie vrolijk een paar ton op straat laat liggen omdat hij crasht. Dat is dan toch wel jammer, hoor.. Dus zo kieskeurig ben ik niet, het is een beetje de afweging die je moet maken.

@ Maikel: inderdaad vreemd, iets om in de gaten te houden. Goed opgemerkt in ieder geval!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar vind je het geld ervan dan ? Ik heb nog steeds niks en wel de missie gehaald
Ik gok dat je dat later pas krijgt, Die dingen moeten eerst omgesmolten en verkocht worden

Oh, d8 al ik blij dat ik eindelijk iets leuks kan kopen moet ik nog wachten xD

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben allemaal beduidend meer aan die heist overgehouden dan mij! Met Michael heb ik slechts 450.000, Franklin een slordige 150.000.

Bij mij is er ook eentje gecrasht net voor de tunnel, maar dat gebeurde bij sommigen onder jullie ook en toch hebben jullie meer over. Vreemd. (Smart)

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie hebben allemaal beduidend meer aan die heist overgehouden dan mij! Met Michael heb ik slechts 450.000, Franklin een slordige 150.000.

Bij mij is er ook eentje gecrasht net voor de tunnel, maar dat gebeurde bij sommigen onder jullie ook en toch hebben jullie meer over. Vreemd. (Smart)

Heb je uw crew members op een hoog of laag percentage gekozen? Zoals ik al zei, het is echt niet noodzakelijk om de beste crew te nemen want je doet toch alles zelf ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging smart met een IT pro en de rest amateurs. De get-away driver was super irritant met dat die de weg niet meer wist en de gunman kreeg voor me neus een headshot en viel met de buit. Gelukkig reed ik er precies achter en pikte ik zijn deel nog op. Is het sowieso niet slimmer om je gunman en driver een "ongelukje" te geven? Heb je minder om mee te delen...

Link to comment
Delen op andere websites

haha kan j

Ik ging smart met een IT pro en de rest amateurs. De get-away driver was super irritant met dat die de weg niet meer wist en de gunman kreeg voor me neus een headshot en viel met de buit. Gelukkig reed ik er precies achter en pikte ik zijn deel nog op. Is het sowieso niet slimmer om je gunman en driver een "ongelukje" te geven? Heb je minder om mee te delen...

haha, kan je deze missie niet gewoon 10 keer doen eigenlijk? En dus meer geld over houd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat over een andere heist, dus daarom de spoiler!

Bij die heist waarbij je via de duikboot (of die andere manier) iets moet jatten, moest ik bij de duikboot het wapen weer terug brengen en dag 20 miljoen. Bij die andere manier heb je dit ook of?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...