FoodForThought Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Jullie hebben allemaal beduidend meer aan die heist overgehouden dan mij! Met Michael heb ik slechts 450.000, Franklin een slordige 150.000. Bij mij is er ook eentje gecrasht net voor de tunnel, maar dat gebeurde bij sommigen onder jullie ook en toch hebben jullie meer over. Vreemd. (Smart) Heb je uw crew members op een hoog of laag percentage gekozen? Zoals ik al zei, het is echt niet noodzakelijk om de beste crew te nemen want je doet toch alles zelf Neen, dat is net het rare. Alleen de gunman was laag bij mij, die crashte dan ook. Reageren
dani_corazon Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Smart way totaal 4,4 miljoen dollar..moest nog 2,5 miljoen betalen omdat ik zo nodig een huisje van de berg liet vallen van de maffioso Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Smart, alles de beste persoon, maar hacker die dude van lifeinvader. Alles weten te pakken en volle buit overgehouden. Reageren
Ak47 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Smart, voor de voertuigen de beste, voor de wapens een character uit IV( Packie McReary ) en als hacker die gast van lifeinvader. Voor michael ruim 1.5 mln aan overgehouden, franklin een ton of 4. Bewerkt: 21 september 2013 door Ak47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.