Jump to content

Auto zomaar weg ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

Mij viel op dat mijn auto weg was uit de garage nadat ik even pauze nam en mijn ps3 weer aanzette... HUH ?!?!?

Ook begon het ineens bij een stripclub. terwijl ik dacht te beginnen in F zijn slaapkamer ???

Geplaatst:

Ja, mijn auto verdween vandaag ook uit mijn garage.

Rockstar zal met een patch moeten komen.

maar dit snap ik niet.

Ook begon het ineens bij een stripclub. terwijl ik dacht te beginnen in F zijn slaapkamer ???

Als ik goed begrijp word je als je huis binnenloopt, in een stripclub gespawnt.

Waarschijnlijk zijn het de characters die je kan wisselen. Trevor, Franklin of Micheal

Geplaatst:

Mij is het opgevallen dat wanneer ik een vrachtwagen met oplegger ergens parkeerde om even bijvoorbeeld de 24/7-supermarkt binnen te treden en weer terugkwam de oplegger ineens foetsie was. :clown:

Het grappige is dat dit in GTA San Andreas precies hetzelfde was. :7

Hopen dat Rockstar Games inderdaad met een patch komt. Zal niet lang duren, denk ik.

Geplaatst:

Het domme is kom net terug met een andere auto. om te stallen. staat ineens me witte monster op 4 wielen naast huis ipv in de garage...

Geplaatst:

Je auto verschijnt inderdaad soms aan straat, naast je huis, in plaats van in de garage. Ook als je bijvoorbeeld van Franklin naar Michael switcht, kan het voorkomen dat de auto uit Michael zn garage nu ergens in de buurt van Michael staat waar je net naartoe geswitcht bent. Houd daar dus rekening mee tijdens het character switchen.

Mocht je auto helemaal verdwenen zijn, ga dan eens langs de car impound in Los Santos. Hier komen je auto's te staan die verloren zijn gegaan wanneer je ze ergens hebt laten staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...