Jump to content

Geld verdienen


ZeroJens

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    6

  • Dyaroon

    4

  • Cubacrew

    3

  • Variano

    3

Winkels overvallen kan prima helpen, lijkt me. Heb het zelf nog niet gedaan, maar kreeg wel al een keer de melding dat je de kassa leeg kunt roven als je in een 24/7 supermarkt, Limited LTD Service (tankstation) en Rob's Liquor Store komt. Geen idee hoeveel je eraan verdient, maar als je het vaker doet dan kom je wel rond. :)

Link to comment
Delen op andere websites

de 24/7 heb ik al paar keer overvallen das rond de 500 dollar. Voor de rest niet echt veel te verdienen... En ik dacht dat je ook met zen 2/3 (michael,franklin,trevor) zelf een overval kon plegen ergens bank maar dan moet je misschien verder gevorderd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met Trevor bijvoorbeeld een missie moeten doen, (Drugs Droppen).. Daarna heb ik het vliegveld daar gekocht (zo'n $140.000).

Hieraan verdien ik wekelijks sowieso $12.000, maar hier kan ik ook naartoe om meer geld te verdienen en missies te doen met het vliegtuig/auto.

Dit is een van de manieren om veel geld te verdienen in korte tijd, in dit geval met Trevor. Verder in het spel kan je nog meer grond kopen van bijvoorbeeld een Auto Sloperij waar je ook weer geld kan verdienen.. En zo is er nog veel meer grond dat je kan kopen en waar je een hoop geld kan verdienen! :) Kortom.. ik zou even goed om je heen kijken wat je kan kopen en waar je het meeste geld kan verdienen!

Bewerkt: door Dyaroon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met Trevor bijvoorbeeld een missie moeten doen, (Drugs Droppen).. Daarna heb ik het vliegveld daar gekocht (zo'n $140.000).

Hieraan verdien ik wekelijks sowieso $12.000, maar hier kan ik ook naartoe om meer geld te verdienen en missies te doen met het vliegtuig/auto.

Dit is een van de manieren om veel geld te verdienen in korte tijd, in dit geval met Trevor. Verder in het spel kan je nog meer grond kopen van bijvoorbeeld een Auto Sloperij waar je ook weer geld kan verdienen.. En zo is er nog veel meer grond dat je kan kopen en waar je een hoop geld kan verdienen! :) Kortom.. ik zou even goed om je heen kijken wat je kan kopen en waar je het meeste geld kan verdienen!

komt het op je map waneer je bedrijven kan kopen? of moet je dit zelf uitzoeken? En is het alleen met trevor dat je die luchthave kan kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met Trevor bijvoorbeeld een missie moeten doen, (Drugs Droppen).. Daarna heb ik het vliegveld daar gekocht (zo'n $140.000).

Hieraan verdien ik wekelijks sowieso $12.000, maar hier kan ik ook naartoe om meer geld te verdienen en missies te doen met het vliegtuig/auto.

Dit is een van de manieren om veel geld te verdienen in korte tijd, in dit geval met Trevor. Verder in het spel kan je nog meer grond kopen van bijvoorbeeld een Auto Sloperij waar je ook weer geld kan verdienen.. En zo is er nog veel meer grond dat je kan kopen en waar je een hoop geld kan verdienen! :) Kortom.. ik zou even goed om je heen kijken wat je kan kopen en waar je het meeste geld kan verdienen!

komt het op je map waneer je bedrijven kan kopen? of moet je dit zelf uitzoeken? En is het alleen met trevor dat je die luchthave kan kopen?

Het komt op je map, bij mij was het na een missie van Trevor om een stuk te vliegen (voor het eerst).. En je kan het met iedereen kopen, Ik had toevallig Trevor bij de hand op die plek.. en hij had het geld ervoor. Vandaar..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...