Jump to content

Geld verdienen


ZeroJens

Recommended Posts

A oke dan zal ik mr werken aan men missies tot ik trevor heb :) En dan nog een klein vraagje ik heb 1X een cheat gebruikt voor een parachute maar toen kwam er op you can't earn any trophy in this session ofzo? kan ik dan in deze hele save game geen enkel trofee meer verdienen?

Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    6

  • Dyaroon

    4

  • Cubacrew

    3

  • Variano

    3

Na de eerste heist komt Trevor.

Gebouwen kopen kan inderdaad door iedereen, maar bepaalde gebouwen kunnen alleen door één van de characters gekocht worden, 'Smoke on the Water' (Vespucci Beach, medische drugs) kan alleen door Franklin gekocht worden ;)

Geld verdienen gaat ook snel met random personen die je tegenkomt, bijvoorbeeld mensen die overvallen zijn. Overvaller neerschieten, en uiteraard het geld niet teruggeven :puh: Hoewel je soms ook een flinke bonus krijgt. En je kunt natuurlijk ook nog geldbusjes overvallen, kan ook wat opleveren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste heist heeft u mega veel geld :DBeste manier om geld te verdienen na heists ( omdat je niet altijd kan heisten ) is de onderwater wereld waar je koffer/wapens/armor kunt vinden maar hiervoor moet je eerst ''Sonar collections docks'' kopen met Michael.( Je bent dan bereid om al met een duikbootje te varen )***kleine spoiler***Je moet dan naar gelang je al redelijk ver bent in de game met Micheal een stranger aanspreken aan die docks en dan moet je met een dinghy materialen zoeken voor de duikboot, terwijl je zoekt vind je veel voorwerpen die je kan nemen.

Bewerkt: door Cubacrew
Link to comment
Delen op andere websites

Als je die juwelier hebt overvallen krijg je 800.000 ofso

momenteel heb ik die juwelierszaak overvallen maar had nog steeds niet dat geld gekregen , maar ik kan momenteel niet met michael of franklin spelen , krijg ik dat geld dan als ik met michael en franklin terug kan beginnen spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten later krijg je een sms dat je geld online via jouw bank is verzonden, het gebeurt niet onmiddelijk na een succesvolle heist

Word het geld op de bank automatisch gezet of wat iendien ja welke bank en waar of hoe kan ik dan geld afhalen indien geen bank hoe kan ik mijn geld dan save bewaren

En vanaf wanneer kan ik terug met michael en franklin spelen want kheb al een paar missions gedaan met trevor

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten later krijg je een sms dat je geld online via jouw bank is verzonden, het gebeurt niet onmiddelijk na een succesvolle heist

Word het geld op de bank automatisch gezet of wat iendien ja welke bank en waar of hoe kan ik dan geld afhalen indien geen bank hoe kan ik mijn geld dan save bewaren

En vanaf wanneer kan ik terug met michael en franklin spelen want kheb al een paar missions gedaan met trevor

Je zal een sms krijgen waarin ongeveer staat dat u een online transaction hebt gekregen en dan krijg je automatisch het geld in uw zakken, uw geld kan je niet kwijtgeraken, vanaf je uw geld hebt zul je verder kunnen spelen met Michael en Franklin, na de heist is het gewoon belangrijk dat je even met Trevor speelt zodat want dat is redelijk cruciaal om te volgen met de verhaallijn ( als je de filmpjes volgt natuurlijk ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten later krijg je een sms dat je geld online via jouw bank is verzonden, het gebeurt niet onmiddelijk na een succesvolle heist

Word het geld op de bank automatisch gezet of wat iendien ja welke bank en waar of hoe kan ik dan geld afhalen indien geen bank hoe kan ik mijn geld dan save bewaren

En vanaf wanneer kan ik terug met michael en franklin spelen want kheb al een paar missions gedaan met trevor

Je zal een sms krijgen waarin ongeveer staat dat u een online transaction hebt gekregen en dan krijg je automatisch het geld in uw zakken, uw geld kan je niet kwijtgeraken, vanaf je uw geld hebt zul je verder kunnen spelen met Michael en Franklin, na de heist is het gewoon belangrijk dat je even met Trevor speelt zodat want dat is redelijk cruciaal om te volgen met de verhaallijn ( als je de filmpjes volgt natuurlijk ;) )

Als ik thuis kom. Vanavond dan zal ik nog is checken in sms , want toen ik bij trevor terecht kwam had ik nog steeds geen geld ontvangen en op die sms toen had ik niet gelet

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste heist heeft u mega veel geld :DBeste manier om geld te verdienen na heists ( omdat je niet altijd kan heisten ) is de onderwater wereld waar je koffer/wapens/armor kunt vinden maar hiervoor moet je eerst ''Sonar collections docks'' kopen met Michael.( Je bent dan bereid om al met een duikbootje te varen )***kleine spoiler***Je moet dan naar gelang je al redelijk ver bent in de game met Micheal een stranger aanspreken aan die docks en dan moet je met een dinghy materialen zoeken voor de duikboot, terwijl je zoekt vind je veel voorwerpen die je kan nemen.

Die kan ik nog niet kopen? Kan het dus zijn dat hoe meer je vorderd in het spel des te meer bedrijven er te koop kopen enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...