mrwhoopy Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Hallo allemaal, Rockstar heeft een app op de markt gebracht iFruit, deze is nu enkel nog voor IOS. Mijn vraag is nu hebben meer mensen het probleem dat de voortgang van Chop a Dog niet wordt onthouden en je er steeds uit gegegooid wordt? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Geplaatst: 17 september 2013 Bij mij lukt het zelfs niet om me in te loggen op de app. Reageren
Woody268 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Voor problemen als dit kan je beter R* support raadplegen, zij kunnen je beter helpen en zo een oplossing bekomen. Reageren
Proliner Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Waarschijnlijk dat de app overbelast is. Reageren
matiassio Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Sinds gisteren ochtend is het al overbelast.. 4 of 5x succesvol ingelogd 3x met de hond gespeeld en elke keer weer opnieuw iets kopen dus hij slaat niks op nog 2x in de LS customs auto configurator gekomen maar bestellen werkte nog niet, kreeg foutmelding nu sinds gisteren 9 uur avonds niet meer beschikbaar.. Krijg elke keer verschillende foutmeldingen Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb ook problemen met de app. Ik krijg verschillende foutmeldingen. De ene keer is de versie van de app niet goed, dan kan er geen verbinding worden gemaakt met Social Club etc. Het zal binnenkort wel over moeten zijn. Reageren
gta-collector Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Bij mij lukt het ook regelmatig niet om op Social Club in te loggen. Wordt er moe van!!!! Echter onthoud ie wel de voortgang,gelukkig Reageren
UberBug Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Ook met de update (voor Android) van 10 november jl. is de app nog steeds waardeloos. Zowel op mijn HTC One als op mijn Asus Tablet werkt dit voor geen meter en heb ik nog geen een keer kunnen inloggen. Toch wel een beetje triest dat zo'n onderneming als Rockstar dit geeneens fatsoenlijk werkend krijgt. Ik zou zeggen test het eerst eens goed voordat zo'n app de wereld ingegooid wordt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 hij is er ook voor android maar niet voor alle toestellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.