Jump to content

IFruit app problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Rockstar heeft een app op de markt gebracht iFruit,

deze is nu enkel nog voor IOS.

Mijn vraag is nu hebben meer mensen het probleem

dat de voortgang van Chop a Dog niet wordt onthouden

en je er steeds uit gegegooid wordt?

Geplaatst:

Voor problemen als dit kan je beter R* support raadplegen, zij kunnen je beter helpen en zo een oplossing bekomen. :)

Geplaatst:

Sinds gisteren ochtend is het al overbelast..

4 of 5x succesvol ingelogd

3x met de hond gespeeld en elke keer weer opnieuw iets kopen dus hij slaat niks op nog

2x in de LS customs auto configurator gekomen maar bestellen werkte nog niet, kreeg foutmelding

nu sinds gisteren 9 uur avonds niet meer beschikbaar..:( Krijg elke keer verschillende foutmeldingen

Geplaatst:

Ik heb ook problemen met de app. Ik krijg verschillende foutmeldingen. De ene keer is de versie van de app niet goed, dan kan er geen verbinding worden gemaakt met Social Club etc. Het zal binnenkort wel over moeten zijn.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bij mij lukt het ook regelmatig niet om op Social Club in te loggen.

Wordt er moe van!!!! :@

Echter onthoud ie wel de voortgang,gelukkig :)

Geplaatst:

Ook met de update (voor Android) van 10 november jl. is de app nog steeds waardeloos.

Zowel op mijn HTC One als op mijn Asus Tablet werkt dit voor geen meter en heb ik nog geen een keer kunnen inloggen.

Toch wel een beetje triest dat zo'n onderneming als Rockstar dit geeneens fatsoenlijk werkend krijgt.

Ik zou zeggen test het eerst eens goed voordat zo'n app de wereld ingegooid wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...