GTApolicechief Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Hallo allemaal, Ik weet officeel mag je hier geen problemen vermelden. Maar omdat ik de hulp subforum van GTA V niet kon vinden heb ik het even hier gedaan. Ik heb een vraag/probleem namelijk, ik heb de PS3 GTA V Collective Edition besteld en gekregen. Ik heb het spel geinstalleerd, ook de DLC Code ingevoerd/Gedownload/Geinstalleerd. Maar nu valt mij op in het spel dat je niet eens de Atomic Blimb kan vinden/Vliegen. Weten jullie misschien hier raad mee? Ik had op diverse sites al gelezen dat er meerdere waren met het probleem. Dat mensen de Atomic Blimb niet kunnen besturen/Luchtvoertuig kunnen pakken. Kunnen jullie mij misschien hiermee helpen? Want dit is wel best probleem. Alvast bedankt voor de moeite, MVG, GTApolicechief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Dat gaat via je telefoon! Net zoals je iemand belt of de taxi kan je deze ook bestellen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApolicechief Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Hallo @GTAfame, Hartelijk dank voor u hulp. Ik vond nogal raar ;S dat ik hem niet kon vinden ;p. Bedankt voor u moeite :-). Oh ja voor liefhebbers van Emergency Services. Ik heb al 1 brandweerkazerne gevonden vlak bij het huis van Franklin :-). Het spel is kapot hard/vet/enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfame Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Geen probleem hoor help graag haha.. En "u" dat hoeft ook weer niet 😜 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApolicechief Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben dat gewend om tegen iedereen u te zeggen, Meerdere men hebben last van ;p. Wat ik wel jammer vind van GTA V je hebt geen politie patrol op straat ;S. Alleen als je wat fouts doet komen ze ;l. En dat je de tram niet kan besturen. Voor de rest prima game ;D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.