Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Hey, ik was weereens op die site gaan kijken en ik vond dit: Stond niet in de Zoekmachine dus ik postte dit maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Lol :lol: . Ik vind het wel goed gevonden. Was volgens mij nog niet bekend. Is waarschijnlijk wel een kleine EE. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 leuk gevonden ja, alleen ik ken hem al achter dat restaurant vind je ook nog the cable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 goed gevonden tis een grapje van R* dus een EE... toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Gebruik even de zoekfunctie en zoek naar bridgefacts Meer informatie zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_07 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 leuk gevonden!! ene over die zoek functie, ik kan meestal er ook niks me vinden, maar tis soms wel handig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) Gebruik even de zoekfunctie en zoek naar bridgefactsMeer informatie zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=EGG_07 Hey Joriz, Misschien heb ik het wel fout maar is "BrideFacts" geen andere EE? Dat bord van mij is helemaal anders. :blink: En als je op de ZoekFunctie zoekt kom je hier uit: Gaat over die duikboot. Dus ik denk dat die op dit forum nog niet bekend is. :rolleyes: Bewerkt: 16 juli 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik weet het niet of ie bekend was of niet, alleszins bedankt, want ik kende hem nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik kende deze easter egg ook nog niet. Deze is opzich wel grappig,ik denk niet dat meeste mensen dit wisten. Ik vind het in ieder geval knap gevonden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Ik kende deze al maar hij staat nog niet op deze site bij EE denk ik,en Bridgefacts is iets anders. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Voor de mensen die de exate plaats op kaart willen: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Was dit nog niet bekend? :huh: Nou het zal wel. Maar hij is inderdaad heel droog ja. :lol: Ik zou toch zweren dat ik hem ergens anders heb gezien maar al een tijd terug. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Was dit nog niet bekend? :huh: Nou het zal wel. Maar hij is inderdaad heel droog ja. :lol: Ik zou toch zweren dat ik hem ergens anders heb gezien maar al een tijd terug. Met de zoekfunctie vond ik niets en ik typte museum dus... :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) edit: @ BeatboxGamer: Misschien heb je hem wel gezien op de site van rockstar zelf :lol: *klik* ga daar naar het kaartje van San Fierro, dan op het gedeelte van Juniper Hollow klikken, klik dan op Gant Bridge Visitor Center Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Misschien heb je hem wel gezien op de site van rockstar zelf :lol: Ik had er bij de eerste post toch een bron bijgezet. :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts