Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Misschien heb je hem wel gezien op de site van rockstar zelf :lol: Ik had er bij de eerste post toch een bron bijgezet. :huh: sorry, had ik er niet bij gezet: ik had het tegen BeatboxGamer jowx :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Lol :lol: . Ik vind het wel goed gevonden. Was volgens mij nog niet bekend.Is waarschijnlijk wel een kleine EE. daar een museum????spijtig dat je er niet inkan en schilderijen kan stelen hé :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Lol :lol: . Ik vind het wel goed gevonden. Was volgens mij nog niet bekend.Is waarschijnlijk wel een kleine EE. daar een museum????spijtig dat je er niet inkan en schilderijen kan stelen hé :lol: Ten 1e: Dit is al je 3de onnuttige post. Ten 2de: in het echt is daar ook een musea. Ten 3de: Het gaat over de Gant Bridge en niet over schilderijen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts