Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Zijn er hier meer mensen die last hebben van een eindeloos loading-cirkeltje nadat ze doodgaan in een missie? Ik maakte het net met Michael mee, toen ik neergeschoten werd bij het stelen van een Bugstars Van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Toevallig ook gehad, bij die missie, twee keer. Voor de rest nog niet tegengekomen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_gamer4life_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb dit nu net ook bij diezelfde missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Dan zal het op een of andere manier (vraag me niet hoe in vredesnaam) wel aan die missie liggen. Ik ben inmiddels een stuk en een hoop sneuvelpartijen verder, maar de bug heeft zich niet meer voorgedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik ben helemaal niet gesneuveld Gewoon de van jatten en wegwezen. De politie afschudden duurde langer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik had het ook twee keer bij die missie, de derde keer slimmer aangepakt, en zonder sterren ( en dus politie achtervolging weg gekomen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.