Jump to content

Stock-Market | Iemand tips?


Proliner

Recommended Posts

Beste GTA Fans,

Ik heb gemerkt dat het geld verdienen wat lastiger is voor je gemaakt in GTA V. Goed ook want dat maakt het uitdagender. :)

Mijn vraag is of iemand wat tips heeft met het aandelen kopen en verkopen. Tot nu toe verlies ik alleen maar geld. :(

Heb al wat gegoogeld en kwam dit tegen:

Look at the graph and make sure it's a consistent up and down. Don't buy it when it went from good to terrible. Buy when it's fairly low(4.00 - 9.00 points down) and sell when you're happy with the profit. I've made over $3,000,000 with Franklin just sitting on the computer for like an hour. Also, when you pull a heist or something that would effect a company invest in the opposing company quick and invest a lot.

Bron: http://www.reddit.co...ease_post_them/

Alvast bedankt en veel speelplezier!

Groeten,

Proliner

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je de aadelen van de concurrenten koopt van bedrijven die je kapot maakt/beschadigd in de missies.

Dat staat in zijn citaat ook, alleen in het Engels. :puh:

Of na de missie aandelen van het kapot gemaakte bedrijf. Die zijn dan laag en het bedrijf komt er weer bovenop.

Bewerkt: door Ata
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je als Franklin voor Lester (tot nu toe) tweetal missies doet, zegt hij jou precies welke stocks na het uitvoeren van de missie zullen stijgen. Zorg ervoor dat je genoeg geld hebt om te investeren. Ik had alles wat ik bij me had erin gezet en kwam na de twee missies 200k rijker eruit. Wel eerst al je aandelen verkopen voordat je aan zijn tweede missie begint. En goed luisteren wat hij zegt!

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje;

Ik ben helemaal niet bezig geweest met de aandelen toen ik de missies van lester deed,

Nu vraag ik me af, als ik deze missies opnieuw zou doen? Kan ik dan geld inzetten op de concurrent en geld verdienen?

Of staat het nu vast dat m'n geld is wat het is en dat alleen de missie voor uh spek en bonen opnieuw word gedaan zodat je goud kan halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het zo dat indien je de Binco overvalt, het desbetreffende aandeel in waarde zal zakken. Het aandeel van de concurrent zou dan stijgen. Eigelijk wat in de tweede post van dit topic wordt gezegd dus. Al weet ik niet of een enkele overval op 1 Binco filiaal dat effect heeft.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...