eggie123 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik kan het niet vinden, lang gezocht daarom toch maar een topic aangemaakt. Als je de vliegschool hebt voltooid, krijg je dan nog steeds een wanted level wanneer je het vliegveld op rijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 lijkt me sterk. Je hebt dan immers je viegbrevet, net als in SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Mij ook, maar ik kan het niet testen. Heb gelezen dat als je Micheal zijn vlieg lessen laat halen voor een bepaalde missie, dat je dan de missie niet meer kan doen omdat je dan de opdracht van Trevor niet krijgt.. En zover ben ik nog niet :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Je kan vlieglessen doen na een aantal missies met Trevor, dan pas word het unlocked en krijg je een melding/icoontje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Oke, maar kan je dan zonder wanted level op de vliegvelden? (behalve de military dan..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FoodForThought Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Oke, maar kan je dan zonder wanted level op de vliegvelden? (behalve de military dan..) Ik heb het nog niet getest, maar de 'barrier' gaat alleszins niet omhoog als je ervoor staat. Dus ik gok op "ja, je krijgt een wanted-level." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 vanaf je een hangar koopt mag je binnen in het vliegveld zonder problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrJurrian Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) SPOILER Zodra je de missie 'Friends Reunited' heb uitgespeeld krijg je een telefoontje van Ron om mee te delen dat de vliegschool beschikbaar is. Een missie daarvoor kun je ook al een hangar vrijspelen. BTW, hoe maak je een spoiler? Bewerkt: 19 september 2013 door MrJurrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 spoiler maken [ spoiler] test Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Idd, je krijgt nog steeds een wanted level als je de vlieglessen hebt voltooid (althans, bij mij toch). Weet er iemand of er een verschil is als je op alles goud hebt? Bij SA was dit toch zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb de flyschool afgemaakt (niet alles goud, een paar waren zilver) en de slagboom ging niet voor mij open toen ik daarna aan kwam rijden op het vliegveld. Heb niet geprobeerd om geforceerd binnen te komen, maar ik denk dat je alsnog een wanted level krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 nee ik heb het ook voltooid maar mag niet binnen... zou je dan toch een hangaar moeten kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Waar moet je zijn voor de flight school? Volgens de wiki zit ik.ver genoeg in.het verhaal en is het bij LSX. Alleen vind ik niet waar je kan starten. Wil eens vliegen zonder dat de politie mijn vliegtuig genoeg beschadigd om de helft van de map maar te kunnen.bereiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Er staat bij het vliegveld als het goed is een icoontje van een vliegtuig, dan ga je ergens een trap op en stap je in een gele cirkel. Dan kun je op het rechterpijltje drukken om hem te starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Dat icoontje mist bij mij en ik zit toch echt ver genoeg normaal. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.