Jump to content

Fly school

eggie123

Recommended Posts

Mij ook, maar ik kan het niet testen. Heb gelezen dat als je Micheal zijn vlieg lessen laat halen voor een bepaalde missie, dat je dan de missie niet meer kan doen omdat je dan de opdracht van Trevor niet krijgt.. En zover ben ik nog niet :-)

Delen op andere websites

Oke, maar kan je dan zonder wanted level op de vliegvelden? (behalve de military dan..)

Ik heb het nog niet getest, maar de 'barrier' gaat alleszins niet omhoog als je ervoor staat. Dus ik gok op "ja, je krijgt een wanted-level."

Delen op andere websites

SPOILER

Zodra je de missie 'Friends Reunited' heb uitgespeeld krijg je een telefoontje van Ron om mee te delen dat de vliegschool beschikbaar is. Een missie daarvoor kun je ook al een hangar vrijspelen.

BTW, hoe maak je een spoiler? :*D

Bewerkt: door MrJurrian
Delen op andere websites

Ik heb de flyschool afgemaakt (niet alles goud, een paar waren zilver) en de slagboom ging niet voor mij open toen ik daarna aan kwam rijden op het vliegveld. Heb niet geprobeerd om geforceerd binnen te komen, maar ik denk dat je alsnog een wanted level krijgt.

Delen op andere websites

Waar moet je zijn voor de flight school? Volgens de wiki zit ik.ver genoeg in.het verhaal en is het bij LSX. Alleen vind ik niet waar je kan starten.

Wil eens vliegen zonder dat de politie mijn vliegtuig genoeg beschadigd om de helft van de map maar te kunnen.bereiken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...