Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Heeeyyy, Wat zijn de locaties van de supermarkten en kantoren? Gisteren ben ik langs een 247 supermarkt gekomen, maar kom die later niet meer vinden. Wel een kantoor gebouw. Als ik daar naar binnen ga, zegt Franklin 'Give me all your money!' maar de mensen zien ook gewoon mijn gezicht. Waar kan ik dan ook maskers kopen en zorgen dat de kluis open gaat? M.v.g. Ezra Reageren
KVV Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Winkels moet je nog vrij spelen. Reageren
Ata Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 En wanneer speel je dat vrij? Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik geloof dat een deel van de winkels opengaat rond Repossession. Bij Friend Request moest je naar een SubUrban, dus die ging volgens mij toen open. Of de luxe winkels daar ook bij zitten weet ik niet, ik kreeg in ieder geval melding dat ik een net pak moest dragen rond de Jewel Store Job. We hopen dit z.s.m. op kaart en via missiebeschrijven + overzicht te kunnen presenteren op WikiGTA Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Op het moment dat jij langs zo'n supermarkt komt kun je 'm beroven. Heb pas drie missies gedaan en al zat 24/7s overvallen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Er zit een 24/7 achter Franklin's huis, en ik kwam vandaag langs een tankstation, geen idee waar die zat... Reageren
Dexist Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 als ik een winkel binnenloop (kleding zaak) dan kan ik niet eens wapens gebruiken of meppen? Reageren
Ak47 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Je kan alleen de zogenoemde 24 hours shops random overvallen volgens mij. Correct me if i'm wrong, heb `m pas net Reageren
Cubacrew Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Vespucci beach sidewalk is de locatie waar ik maskers moest kopen voor een heist missie, ik weet niet of je erna die maskers opnieuw kunt aandoen, de winkel is naast ''Smoke on the water'' (( weed winkel die je kan kopen )) Reageren
Ata Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Klopt die winkel staat ook amper aangegeven vespucci beach masks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.