Jump to content

legaliseer weed, kill aliens


elvin64

Recommended Posts

De missie een paar keer opnieuw proberen is waarschijnlijk voldoende om 'm te voltooien. De aliens spawnen volgens een bepaald patroon, en steeds op bepaalde plekken. Als je dat een beetje doorziet, kun je daarop inspelen. Verder ook gewoon onafgebroken blijven schieten, ammo is in deze missie niet van toepassing.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, al zo vroeg in het spel, kom ik deze missie ook niet door. Wanneer er een aantal van boven gaan schieten, heb ik geen kans meer om terug te schieten.

Ik dacht trouwens dat ik geen science fiction spel had gekocht; vind het jammer dat ze zoiets erin doen. (ongeacht of ik het kan halen of niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht trouwens dat ik geen science fiction spel had gekocht; vind het jammer dat ze zoiets erin doen. (ongeacht of ik het kan halen of niet)

Serieus, Rockstar Games heeft vaker wel leuke dingen erin, het is maar een leuke missie, nothing else.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je doet er sowieso goed aan om dat plein eens goed te verkennen en in je op te nemen, want je gaat het nog nodig hebben, want... (niet openen als je geen dingen verklapt wil krijgen)

Verderop in het verhaal zul je met Trevor diezelfde man ontmoeten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...