elvin64 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 dit level lukt niet, iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Het kijken van deze video kan helpen; Bewerkt: 18 september 2013 door Visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 De missie een paar keer opnieuw proberen is waarschijnlijk voldoende om 'm te voltooien. De aliens spawnen volgens een bepaald patroon, en steeds op bepaalde plekken. Als je dat een beetje doorziet, kun je daarop inspelen. Verder ook gewoon onafgebroken blijven schieten, ammo is in deze missie niet van toepassing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunlight Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Wow, al zo vroeg in het spel, kom ik deze missie ook niet door. Wanneer er een aantal van boven gaan schieten, heb ik geen kans meer om terug te schieten. Ik dacht trouwens dat ik geen science fiction spel had gekocht; vind het jammer dat ze zoiets erin doen. (ongeacht of ik het kan halen of niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Hij is ook stoned he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik dacht trouwens dat ik geen science fiction spel had gekocht; vind het jammer dat ze zoiets erin doen. (ongeacht of ik het kan halen of niet) Serieus, Rockstar Games heeft vaker wel leuke dingen erin, het is maar een leuke missie, nothing else.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Haha die missie was hilarisch, ik dacht echt: 'Wtf is dit!?' Echt vreemd, maar vest wel grappig. Ik wou die vent achteraf een klap voor zijn kop geven maar dat gaat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KVV Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Toevallig deze missie net gedaan. In één keer voltooid! Was toch niet zo lastig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunlight Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik doe gewoon iets fout denk ik. Ben er nog niet achter, maar dat komt vast wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Deze missie ging bij mij ook wat lastig, had hem wel in één keer. Goed gebruik maken van de muren, zodat je van wat minder kanten wordt beschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Je doet er sowieso goed aan om dat plein eens goed te verkennen en in je op te nemen, want je gaat het nog nodig hebben, want... (niet openen als je geen dingen verklapt wil krijgen) Verderop in het verhaal zul je met Trevor diezelfde man ontmoeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 ik heb deze missie in 1x gehaald. Zorg er voor dat je de aliens die op de muren om je heen staan zo snel mogelijk dood schiet, verder niet echt tips. Overigens vind ik het wel grappig dat R* zo'n missies er in doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FoodForThought Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Nog een kleine tip: eenmaal die aliens je 'bestralen', is de straal vast. Als je je verplaatst blijft de straal dus op dezelfde plaats, en ben je er vanaf. Blijven bewegen hielp mij bij deze missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Het enige wat ik kan zeggen is: blijf rondrennen en aan een stuk door vuren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
elrenegado1976 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 yup...... blijven bewegen is de trick... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.