baz10 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik snap nog niet heel veel van het garage principe in GTA en het wordt ook wazig uitgelegt. Ik ben nog niet ver maar heb al Michael en Franklin. Begin even alleen met Franklin. Die heeft een garage naast zijn huis en dan heb je nog de Los Santos garage waar 4 auto's in kunnen. De LS garage wordt totaal niet vernoemt in een tutorial en de garage naast je huis "saved" voertuigen die erin staan. Ik moet die Buffalo niet dus ik rij hem eruit en zet me getunde auto erin. Kom terug en de Buffalo staat samen met de motor op de oprit maar de garage is leeg? Auto weg en nergens meer te vinden. Wat gaat hier fout? Soms staat een auto er wel en de andere keer is die verdwenen... En in de LS garage heb ik 4 auto's staan. Vind ik een betere dan rijd ik die daarheen. Stap in me garage om een auto eruit te rijden en is de nieuwe verdwenen? Nergens te vinden. Kan ook nergens op internet een offciele uitleg vinden. Best frustrerend. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Bij mij komt de auto die ik heb gekocht in de garage terecht, als die daar niet staat.. kan je de auto alsnog kiezen. Maar grotendeel staat de auto die je heb getuned voor de door, of ergens geparkeerd in de buurt van je huis. In mijn geval bij Michael, staat ie elke keer net buiten het hek.. aan de zijkant van de weg. Het is even een beetje uitzoeken, maar zal vanzelf wel duidelijk worden.. Reageren
Proliner Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Vergeet je niet om daarna de game op te slaan? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Heb dit helaas ook al mee moeten maken. Toffe auto gegapt met Franklin, geparkeerd in de garage bij zijn huis en poef, even later was 'ie weg. Vind ik vreemd, want de garage van Michael slaat de auto's wel keurig op. Reageren
baz10 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Maatje van me had er ook geen last van maar speelde tot nu toe alleen met Michael. Misschien is het gewoon een bug? En het is niet alleen na opslaan. Maakt niet uit of een auto tune of niet. Ik heb een lege garage en zet daar een auto in. Wacht even netjes of die klep dicht is. Ga "iets" anders doen. En soms staat die er wel en soms is die weg. En dan is die ook echt weg ook. Reageren
Dyaroon Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 (bewerkt) Ach, het is ook niet de beste buurt waar Franklin in woont.. Misschien wordt ie wel gewoon gejat door een stel gangsters?! Haha Bewerkt: 18 september 2013 door Dyaroon Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Komt voor bij Franklin en Michael, Trevor heb ik het nog niet mee gehad. Is denk ik een bug, wordt vast nog wel verholpen met een patch Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Je auto kan toch weg gesleept worden? Waar moet je je weg geslepen auto dan weer terug krijgen? Misschien is je auto in de garage door een bug wel ''weg gesleept'' en moet het nog gefixt worden door Rockstargames. Nieuwe spellen hebben in het begin altijd wat vage bug's. Wordt wel gefixt. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Heb het ook al gehad bij zowel Franklin als Michael. Had een wagen getuned en die werd altijd netjes opgeslagen, en vandaag was ie ineens verdwenen? Wel jammer, was een lekkere bak! Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb juist dat ik 2 bolides in mijn Franklin garage heb gepropt. En nu kan ik er niet meer... Weet iemand waar ik een kabelwagen kan vinden?? Ik denk trouwens dat je vriendin af en toe die Buffalo mee neemt. Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Je auto kan toch weg gesleept worden? Waar moet je je weg geslepen auto dan weer terug krijgen? Dat wordt geloof ik rond de eerste 3 à 4 missies uitgelegd. Je kunt deze bij één van de politiekantoren in de stad terug vinden, bij een autoicoontje (wit icoon, vooraanzicht van een auto). Voor het schappelijke bedrag van $250 is 'ie weer van jou! Volgens mij wordt 't icoon overigens niet weergegeven wanneer de impound leeg is. Ik heb juist dat ik 2 bolides in mijn Franklin garage heb gepropt. En nu kan ik er niet meer... Weet iemand waar ik een kabelwagen kan vinden?? Ik denk trouwens dat je vriendin af en toe die Buffalo mee neemt. Die Towtrucks rijden vooral rond bij de havens en opslagloodsen van Los Santos, in het zuid/zuidoosten dus. Reageren
baz10 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Had gister weer een wtf momentje. Je begint dus met de Buffalo in de garage. Moet niks van die auto dus gooi hem eruit en zie een mooie klassieke cabrio en zet hem in de garage. Even later was die dus weg. Heb ik nog tweemaal een auto erin gehad. Ook weg. Toen een auto getuned en erin geplaatst en weg. Spel opgeslagen en volgende dag weer GTA spelen. Loop naar me garage, staat daar de aller eerste gesavede auto in In de impound vond ik alleen auto's uit de Los Santos garage die ik eruit had gereden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.